PINEDΑΓΩΝΕΣ

GP Μπαχρέιν: Ο Piastri πήρε τη νίκη χωρίς ιδιαίτερη πίεση

Αυτή είναι η δεύτερη φετινή -τέταρτη στην F1- νίκη για τον Piastri και η τρίτη για την McLaren σε τέσσερις αγώνες. Στο βάθρο η Mercedes του Russell (βρίσκεται υπό διερεύνηση) και ο Norris που ολοκλήρωσε τον θρίαμβο της βρετανικής ομάδας. Ακολούθησαν οι Ferrari των Leclerc και Hamilton.

Ο Oscar Piastri κυριάρχησε στο Grand Prix του Μπαχρέιν, κατακτώντας τη δεύτερη νίκη του για φέτος και πλησιάζοντας τον Lando Norris στη βαθμολογία των οδηγών, την ώρα που ο George Russell κράτησε τη Mercedes στη δεύτερη θέση, αλλά με την κίνησή του να εξετάζεται από τους αγωνοδίκες.

Ο Piastri έφτασε σε μία άνετη νίκη με διαφορά 15 δευτερολέπτων από τον δεύτερο, με τον Norris να ανεβαίνει στο βάθρο τρίτος, παρά την ποινή πέντε δευτερολέπτων που δέχθηκε για λανθασμένη θέση στην εκκίνηση. Ο Max Verstappen, από την άλλη, δεν κατάφερε να ακολουθήσει τον ρυθμό των πρωτοπόρων και περιορίστηκε στην έκτη θέση.

Οι πιο δροσερές συνθήκες της βραδινής πίστας οδήγησαν τις περισσότερες ομάδες να ξεκινήσουν με μαλακή γόμα, με τις Ferrari των Charles Leclerc και Lewis Hamilton να επιλέγουν τη μεσαία. Ο Piastri εκκίνησε από την pole position και διατήρησε εύκολα την πρωτοπορία, ενώ ο Russell ανέκτησε γρήγορα τη δεύτερη θέση, την οποία είχε χάσει λόγω ποινής στην κατατακτήρια.

Ο Norris ξεκίνησε εντυπωσιακά και από την έκτη θέση ανέβηκε άμεσα τρίτος, όμως η τοποθέτησή του εκτός της προβλεπόμενης θέσης εκκίνησης του κόστισε ποινή. Παρότι προσπάθησε να περάσει τον Russell, δεν τα κατάφερε, μένοντας πίσω από τον Βρετανό της Mercedes. Ακολούθησαν οι Leclerc, Pierre Gasly, Carlos Sainz και Andrea Kimi Antonelli.

Ο Verstappen δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί την εκκίνηση και έμεινε για αρκετή ώρα πίσω από τον Sainz, πριν περάσει μαζί με τον Hamilton και τον Yuki Tsunoda. Ο Norris μπήκε στα pits νωρίς, στον 11ο γύρο, για να βάλει μεσαία γόμα και να εκτίσει την ποινή του, κάτι που τον διατήρησε στο παιχνίδι.

Ο Verstappen δεν είχε στη διάθεσή του φρέσκα μεσαία ελαστικά και αναγκάστηκε να βάλει σκληρή γόμα, η οποία αποδείχθηκε προβληματική, χωρίς πρόσφυση. Το ίδιο έδειξαν και οι χρόνοι του, καθώς έπεσε θέσεις από τον Esteban Ocon, τον Antonelli και τον Hamilton. Οι δύο Ferrari μπήκαν στα pits στον 17ο γύρο, παρότι ο Leclerc διαμαρτυρήθηκε για την πρόωρη αλλαγή.

Ο Leclerc, με φρέσκα ελαστικά, πέρασε τον Norris στον 24ο γύρο, ενώ ο Hamilton ανέβηκε έκτος. Ο Piastri διατηρούσε άνετα την πρωτοπορία, με διαφορά 6 δευτερολέπτων από τον Russell. Ο Verstappen ξαναμπήκε στα pits για χρησιμοποιημένη μεσαία γόμα, μετά από μόλις 16 γύρους με τη σκληρή, χάνοντας κι άλλο έδαφος λόγω δύο αργών αλλαγών ελαστικών.

Στον 33ο γύρο εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω θραυσμάτων από το πάτωμα της Williams του Sainz, έπειτα από επαφή με τον Tsunoda. Πολλές ομάδες εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία για δεύτερη στάση, με τον Piastri να τοποθετεί φρέσκια μεσαία γόμα. Ocon και Doohan είχαν μόλις κάνει δική τους αλλαγή και έμειναν έξω, ενώ και η Red Bull αποφάσισε να διατηρήσει εντός πίστας τον Verstappen.

Η Mercedes επέλεξε μαλακή γόμα για τον Russell και τον Antonelli, επιλογή που ο πρώτος χαρακτήρισε «τολμηρή». Στην επανεκκίνηση, ο Piastri κράτησε την πρωτοπορία μπροστά από τον Russell και τον Leclerc, με τον Hamilton να περνά τον Norris, ο οποίος τελικά του έδωσε πίσω τη θέση, για να αποφύγει νέα ποινή.

Ο Russell προσπάθησε να διαχειριστεί τα πιο εύθραυστα μαλακά ελαστικά του, καθώς αντιμετώπιζε και προβλήματα με την ηλεκτρονική του μονάδα και το DRS. Ο Norris επανήλθε, πέρασε τον Hamilton και στη συνέχεια τον Leclerc, με ωραίο προσπέρασμα από την εξωτερική στη στροφή 4, στον 52ο γύρο. Ωστόσο, δεν κατάφερε να περάσει τον Russell, ο οποίος υπερασπίστηκε τη δεύτερη θέση, στερώντας από τη McLaren το 1-2.

Ο Hamilton έκλεισε την πεντάδα, μόνος του στον τερματισμό. Ο Gasly κράτησε τον Verstappen πίσω μέχρι τον τελευταίο γύρο, αλλά τελικά υποχώρησε στην έβδομη θέση. Ο Ocon πήρε την όγδοη θέση, κρατώντας πίσω του τον Tsunoda, ενώ ο Oliver Bearman συμπλήρωσε τη δεκάδα, χαρίζοντας διπλούς βαθμούς στη Haas. Ο Sainz ήταν ο μοναδικός οδηγός που εγκατέλειψε, με ζημιά από την επαφή με τον Tsunoda και ποινή 10 δευτερολέπτων για την επαφή με τον Antonelli.

Στη βαθμολογία, ο Norris παραμένει στην κορυφή αλλά πλέον νιώθει την πίεση του Piastri που πλησίασε στους τρεις βαθμούς, προσπερνώντας τον Verstappen. Ο Ολλανδός απέχει πλέον 10 βαθμούς από την κορυφή, ενώ ο Russell πάει στην Τζέντα με διαφορά 14 βαθμών από τον πρώτο.

Παρακάτω η κατάταξη στο Μπαχρέιν. Επόμενος αγώνας την Κυριακή του Πάσχα (20 Απριλίου) στη Σαουδική Αραβία (στις 20:00)Δείτε εδώ τη βαθμολογία.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!