NEAPINED

Ferrari 296 Speciale: με 880 ίππους και ακονισμένη για πίστα

Η Ferrari παρουσιάζει τις 296 Speciale και 296 Speciale A, τις ισχυρότερες και πιο εστιασμένες εκδόσεις του plug-in hybrid V6 supercar της, με στόχο τους απαιτητικούς πελάτες και την απόλυτη επίδοση.

Η νέα 296 Speciale (το πράσινο μοντέλο) δεν είναι απλώς μια ελαφρύτερη έκδοση της 296 GTB. Πρόκειται για ένα τεχνικά εξελιγμένο μοντέλο με σαφές αγωνιστικό προσανατολισμό, που έρχεται να διαδεχθεί «φιλοσοφικά» την 458 Speciale, αλλά σε εποχή εξηλεκτρισμένων μοντέλων.

Εκτός από τη κουπέ, παρουσιάστηκε και η 296 Speciale A (το πορτοκαλοκόκκινο), με αφαιρούμενη οροφή, που μοιράζεται σχεδόν όλα τα μηχανικά χαρακτηριστικά με την κλειστή έκδοση.

Ο V6 twin-turbo κινητήρας των 2,9 λίτρων αποδίδει 690 ίππους, με το ηλεκτρικό μοτέρ να ανεβάζει τη συνολική ισχύ στους 880 ίππους – 60 περισσότερους από την 296 GTB.

Το σύστημα κίνησης εξελίχθηκε περαιτέρω από τη Ferrari για να αποδώσει άμεσα και με απόλυτη γραμμικότητα στις υψηλές στροφές. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω του γνωστού αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.

Η Ferrari δηλώνει επιτάχυνση 0–100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα και 0–200 χλμ/ώρα σε 7 δευτερόλεπτα. Στην πίστα δοκιμών Fiorano της μάρκας, η νέα 296 Speciale σημείωσε χρόνο 1:19, δηλαδή 2 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την 296 GTB με το πακέτο Fiorano. Είναι μια επίδοση που φέρνει την 296 πολύ κοντά σε μοντέλα επιδόσεων όπως η SF90 XX.

Η μείωση βάρους έφτασε τα 60 κιλά, κυρίως μέσω της χρήσης ανθρακονήματος σε αμάξωμα και εσωτερικό, αλλά και με νέα εξαρτήματα χαμηλής μάζας.

Η Ferrari υιοθέτησε ελατήρια από τιτάνιο, αμορτισέρ της Multimatic με αγωνιστικές ρυθμίσεις και τροποποιημένο υποπλαίσιο, ενώ η απόσταση από το έδαφος μειώθηκε κατά 5 χιλιοστά.

Αεροδυναμικά, η 296 Speciale είναι επίσης αναβαθμισμένη. Ο ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας, ο διαχύτης και η αναδιπλούμενη αεροτομή συμβάλλουν σε αύξηση της κάθετης δύναμης κατά 20%.

Η συνολική αεροδυναμική πίεση φτάνει πλέον τα 360 κιλά στα 250 χλμ/ώρα, κάτι που βελτιώνει σαφώς τη σταθερότητα και την πρόσφυση σε πίστα.

Το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί από κάθε περιττό στοιχείο. Η κεντρική κονσόλα είναι μινιμαλιστική, τα καθίσματα είναι racing τύπου και η ηχομόνωση έχει μειωθεί ώστε ο ήχος του V6 να εισχωρεί απευθείας στην καμπίνα, δημιουργώντας μια εμπειρία πιο κοντά σε αγωνιστικό πρωτότυπο.

Η παραγωγή θα είναι περιορισμένη και η διάθεση προορίζεται αποκλειστικά για υφιστάμενους πελάτες της Ferrari. Το κόστος δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, αλλά εκτιμάται ότι θα ξεπερνά τις 450.000 ευρώ, ανάλογα με τις εξατομικεύσεις.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!