PINEDΑΓΩΝΕΣ

GP Μ. Βρετανίας: Θρίαμβος για την McLaren στο απόλυτο χάος

Οι ασταθείς καιρικές συνθήκες έφεραν τα πάνω-κάτω στο Silverstone με τους οδηγούς να ρισκάρουν με συνεχείς αλλαγές ελαστικών. Τη νίκη πήρε τελικά ο Norris (πρώτη στο Silverstone) με την McLaren να κάνει ένα θριαμβευτικό εντός έδρας 1-2. Πρώτο βάθρο για τον Hulkenberg μετά από 239 αγώνες στην F1, πρώτο και για την Sauber μετά το 2012!

Ο Norris εκμεταλλεύτηκε την 10 δευτερολέπτων ποινή του Piastri για παράβαση κατά την επανεκκίνηση από αυτοκίνητο ασφαλείας και πήρε την πρωτοπορία, την οποία διατήρησε ως το τέλος παρά την πίεση του teammate του.

Η McLaren δεν άλλαξε τη σειρά των δύο οδηγών της, παρά τις εκκλήσεις του Piastri να «απλώς αγωνιστούν», και ο Norris πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στο GP Βρετανίας. Το πιο απρόσμενο γεγονός, ωστόσο, ήταν το πρώτο βάθρο στην καριέρα του Nico Hulkenberg με την Haas, ύστερα από 239 συμμετοχές.

Η εκκίνηση του αγώνα έγινε υπό βροχή και ο Piastri ήταν εκείνος που προσπέρασε τον poleman Max Verstappen στις πρώτες στροφές. Όμως, η παράβαση που του κόστισε ήρθε αργότερα, όταν κατά την επανεκκίνηση επιτάχυνε πρόωρα πριν ξαφνικά κόψει ταχύτητα στη Hangar Straight.

Οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή 10 δευτερολέπτων, την οποία εξέτισε στο τελευταίο του πιτ στοπ, χάνοντας την πρωτοπορία από τον Norris.

Ο Hulkenberg πραγματοποίησε μια εξαιρετική εμφάνιση, με σωστό τάιμινγκ στο πρώτο του πιτ στοπ για ενδιάμεσα ελαστικά, ανεβαίνοντας στην τέταρτη θέση.

Στη συνέχεια ξεπέρασε τον Lance Stroll όταν ενεργοποιήθηκε το DRS και άντεξε στην πίεση του Lewis Hamilton για να εξασφαλίσει το πρώτο του βάθρο στη Formula 1, στα 37 του χρόνια.

Όπως είπαμε, ο αγώνας ξεκίνησε με επτά χαοτικούς γύρους σε οριακά βρεγμένη πίστα. Ορισμένοι οδηγοί -ανάμεσά τους οι George Russell, Charles Leclerc και Oliver Bearman- μπήκαν στα πιτ στο τέλος του γύρου σχηματισμού για στεγνά ελαστικά, ελπίζοντας ότι η πίστα θα στέγνωνε γρήγορα. Όμως ο τελευταίος τομέας ήταν βρεγμένος, και το στοίχημα αυτό απέτυχε.

Ακολούθησαν δύο εικονικά αυτοκίνητα ασφαλείας: πρώτα όταν ο Liam Lawson συγκρούστηκε με τον Esteban Ocon, και στη συνέχεια όταν ο Gabriel Bortoleto βγήκε εκτός πίστας στη στροφή 2. Όταν ο αγώνας ξανάρχισε στον έβδομο γύρο, ο Piastri πίεσε άμεσα τον Verstappen και τον προσπέρασε στη Stowe για να πάρει τα ηνία.

Ο Verstappen, με ελαφρώς φθαρμένα ελαστικά, βρέθηκε υπό πίεση από τον Norris, ο οποίος είχε ξεφύγει από τον Hamilton. Ο Ολλανδός γλίστρησε στην Becketts και ο Norris πήρε τη δεύτερη θέση. Η βροχή επανήλθε και οι οδηγοί επέστρεψαν στα πιτ για ενδιάμεσα.

Το αργό πιτ στοπ της McLaren έδωσε πίσω τη θέση στον Verstappen, όμως λίγο αργότερα ένα νέο αυτοκίνητο ασφαλείας -λόγω εξόδου του Isack Hadjar μετά από επαφή με τον Antonelli- πάγωσε ξανά τον αγώνα.

Κατά την επανεκκίνηση, ο Piastri προσπάθησε να ελέγξει τον ρυθμό, όμως η κίνηση του θεωρήθηκε αντικανονική. Λίγο μετά, ο Verstappen έχασε τον έλεγχο μόνος του, δίνοντας τη δεύτερη θέση στον Norris και πέφτοντας στη δέκατη.

Κατάφερε να ανακάμψει μέχρι την πέμπτη θέση με προσπεράσεις στους οδηγούς των Williams, στον Pierre Gasly και στον Stroll, όμως δεν πλησίασε τον Hamilton που τερμάτισε τέταρτος, 17 δευτερόλεπτα μπροστά του.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Pierre Gasly, Lance Stroll, Alex Albon, Fernando Alonso και George Russell, σε έναν αγώνα όπου η στρατηγική και τα λάθη έπαιξαν καθοριστικό ρόλο.

Για τον Norris, ήταν μια πολυπόθητη νίκη μπροστά στο βρετανικό κοινό. Για τον Piastri, μια χαμένη ευκαιρία. Και για τον Hulkenberg, μια στιγμή που άργησε χρόνια αλλά τελικά ήρθε.

Παρακάτω η κατάταξη στο Silverstone. Επόμενο Grand Prix στο Βέλγιο (27 Ιουλίου, ώρα 16:00). To Spa έχει και Sprint αγώνα νωρίτερα το Σάββατο (26/7) στις 13:00. Δείτε εδώ τη βαθμολογία στο πρωτάθλημα.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!