Το 1972, η Michelin εξέλιξε ένα μοναδικό πειραματικό αυτοκίνητο με βάση μια Citroën DS για δοκιμές ελαστικών φορτηγών και το εξοπλίζε με δέκα τροχούς και δύο V8 κινητήρες.
Το όνομα του ήταν «Mille Pattes» -δηλαδή «Χιλιοποδαρούσα» στα γαλλικά- και μόνο τυχαίο δεν ήταν: το εντυπωσιακό πρωτότυπο της Michelin διέθετε δέκα τροχούς, ζύγιζε πάνω από 9 τόνους και εξελίχθηκε αποκλειστικά για να βασανίζει ελαστικά φορτηγών σε πραγματικές συνθήκες.
Το περίεργο αυτό όχημα κατασκευάστηκε το 1972 στη Γαλλία, έχοντας ως αφετηρία μια Citroën DS Break. Ωστόσο, λίγα στοιχεία από την αρχική σχεδίαση παρέμειναν αναλλοίωτα· κυρίως τα φανάρια, το παρμπρίζ και οι πόρτες.
Το πλαίσιο ενισχύθηκε με μεταλλικές ενισχύσεις και συγκολλήσεις, η καρότσα κατασκευάστηκε εν μέρει από αλουμίνιο και το συνολικό μήκος έφτανε τα 7,27 μέτρα, με πλάτος 2,45 μέτρα. Στο πίσω μέρος φιλοξενούνταν δύο V8 κινητήρες της Chevrolet, 5,7 λίτρων, απόδοσης 250 ίππων ο καθένας.
Ο ένας συνδεόταν με αυτόματο κιβώτιο της General Motors και κινούσε το όχημα μέσω τριών πίσω αξόνων από Peugeot 504. Ο δεύτερος V8 προοριζόταν αποκλειστικά για την κίνηση του δοκιμαστικού ελαστικού που βρισκόταν στο κέντρο του οχήματος, τοποθετημένο πάνω σε βραχίονα.
Με αυτή τη διάταξη, η Michelin μπορούσε να δοκιμάσει ελαστικά φορτηγών διαμέτρου 22,5 ιντσών και πλάτους από 8 έως 12 ίντσες, υπό φορτία έως και 3,5 τόνους. Η μέγιστη ταχύτητα που μπορούσε να αναπτύξει το όχημα έφτανε τα 155 χιλιόμετρα την ώρα, προσφέροντας πολύτιμα δεδομένα για την αντοχή, τη συμπεριφορά και την τριβή των ελαστικών.
Το όχημα διέθετε επίσης την υδροπνευματική ανάρτηση της DS με ανεξάρτητη ρύθμιση για το κάθε ένα από τα δέκα τροχάκια του, και επιπλέον τέσσερις σφαιρικές μονάδες για την υποστήριξη του κεντρικού τροχού δοκιμών.
Το «Mille Pattes» δεν απέκτησε ποτέ άδεια κυκλοφορίας και χρησιμοποιήθηκε αποκλειστικά σε πίστες δοκιμών, μέχρι και τη δεκαετία του 1980. Σήμερα, βρίσκεται στο μουσείο της Michelin στην Clermont-Ferrand ως υπενθύμιση μιας εποχής όπου οι δοκιμές γίνονταν ακόμη στον δρόμο, με μηχανές και δημιουργίες που έμοιαζαν περισσότερο με βιομηχανικά εργαλεία παρά με αυτοκίνητα.


