Μετά τις σχετικές διαρροές το νέο Jazz παρουσιάστηκε επίσημα στην έκθεση του Τόκιο.
Όπως έχουμε ξαναγράψει το νέο Honda Jazz θα είναι στην Ευρώπη αποκλειστικά υβριδικό, με το σύστημα i-MMD του CR-V Hybrid με τους δύο ηλεκτροκινητήρες αλλά με μικρότερο κινητήρα βενζίνης. Αν και οι Ιάπωνες δεν ανακοίνωσαν στοιχεία αναμένεται να είναι ένας 1.500άρης (ίσως και 1.000άρης). Η διάθεση του νέου Honda Jazz στην Ευρώπη θα ξεκινήσει στα μέσα του 2020.
Σχεδιαστικά το αμάξωμα παραμένει πιστό στη λογική τους ενός όγκου που διακρίνει τα μικρά MPV, ενώ υπάρχει και έκδοση με πιο τονισμένα χαρακτηριστικά crossover, περιμετρικά πλαστικά, αδιάβροχες επενδύσεις στο εσωτερικό και ράγες οροφής. Αξιοσημείωτες είναι οι μπροστινές κολόνες που έχουν σχεδόν το μισό πλάτος για καλύτερη ορατότητα και δίχως να επηρεάζεται η ακαμψία.
Το εσωτερικό πάντως από πλευράς σχεδίασης έχει κάποια κοινά στοιχεία με το πρώτο φουλ ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας, το Honda e. Διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία “ελεύθερη” touch-screen στο μέσο της κονσόλας.
Επίσης, υπάρχουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones καθώς και το νέο στάδιο εξέλιξης του Honda Sensing, της ομπρέλα των συστημάτων υποβοήθησης της ιαπωνικής εταιρείας, η οποία περιλαμβάνει πλέον και μεταξύ άλλων και μια πιο ευρυγώνια εμπρός κάμερα.
Οι χώροι και η διαρρύθμιση της πίσω σειράς καθισμάτων Magic Seats αναμένεται και πάλι να είναι ιδιαίτερα καλοί για το μέγεθος του αυτοκινήτου. Χάρη και στην αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων και κυρίως του πλάτους.