Ο Hamilton δηλώνει ότι η οδήγηση ενός μονοθεσίου της Scuderia είναι από τα καλύτερα συναισθήματα της ζωής του. Και οι Ιταλοί αναμφίβολα το εισπράττουν σε δόξα και σε χρήμα.
Ο Lewis Hamilton, επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, απέδειξε με μία και μόνο ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα την τεράστια εμπορική του αξία για τη Ferrari. Παρόλο που βρέθηκε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι ενός μονοθεσίου της ιταλικής ομάδας υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες, η σημασία της παρουσίας του επεκτείνεται πολύ πέρα από την πίστα.
Αφού πέρασε δύο ημέρες στο Maranello, ο Hamilton πραγματοποίησε 30 γύρους στην πίστα του Fiorano με το SF-23. Το γεγονός ότι βρέθηκε στο «κόκκινο» μονοθέσιο πυροδότησε ενθουσιασμό στους tifosi, οι οποίοι περίμεναν αυτή τη στιγμή από τότε που ανακοινώθηκε η μετακίνησή του από τη Mercedes.
Ωστόσο, η πραγματική αξία του Hamilton για τη Ferrari δεν περιορίζεται στις επιδόσεις του στην πίστα. Ο Βρετανός πρωταθλητής έχει ήδη αρχίσει να αποδεικνύει τη δυναμική του εκτός αυτής, ενισχύοντας σημαντικά την εμπορική δύναμη της ομάδας.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, μια φωτογραφία του Hamilton με μία Ferrari F40 έγινε η πιο δημοφιλής ανάρτηση που έχει γίνει ποτέ στο Instagram με θέμα τη Formula 1. Επιπλέον, μια εικόνα που ανέβασε στα δικά του κοινωνικά δίκτυα, όπου εμφανιζόταν για πρώτη φορά με τη φόρμα της Ferrari, συγκέντρωσε περισσότερες από 11 εκατομμύρια προβολές στην πλατφόρμα Χ (πρώην Twitter) μέχρι την Πέμπτη.
The racing world is abuzz as @LewisHamilton announces his move to the iconic @ScuderiaFerrari team! Sponsorlytix analysed his post on X, which generated over 8 million engagements, using our AI and algorithms to measure the brand values generated for the sponsors of the team:… pic.twitter.com/cSuXCGRalF
— Sponsorlytix (@sponsorlytix) January 22, 2025
Η ανάρτηση αυτή αναλύθηκε από τη Sponsorlytix, μια εταιρεία που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για την παρακολούθηση της αξίας των χορηγών στον αθλητισμό.
Σύμφωνα με τα δεδομένα της, η συγκεκριμένη ανάρτηση, μόλις έφτασε τα 8 εκατομμύρια προβολές, είχε ήδη δημιουργήσει αξία περίπου 57.000 ευρώ για τον κύριο χορηγό της Ferrari, την HP, και περίπου 46.000 ευρώ για την ίδια τη Ferrari. Επίσης, εταιρείες όπως οι Shell, IBM, VGW, Ceva και PUMA επωφελήθηκαν από την έκθεση της ανάρτησης, με αξία που ξεπερνούσε τα 37.000 ευρώ για την καθεμία.
Όλα αυτά προέκυψαν από μία μόνο ανάρτηση, πριν καν ξεκινήσει η πρώτη αγωνιστική σεζόν του Hamilton με τη Scuderia. Αν και το πώς θα τα καταφέρει δίπλα στον Charles Leclerc παραμένει ζήτημα συζήτησης, είναι ήδη ξεκάθαρο ότι η παρουσία του έχει τεράστια επιχειρηματική σημασία για τη Ferrari.
Starting the week in the fast lane! 🏁 Whether it’s the roaring excitement of Formula 1 or the precision of motorsports, we’re driving innovation with real-time AI analytics to fuel the future of sports.
— Sponsorlytix (@sponsorlytix) January 20, 2025
From tracking high-speed sponsorship placements to delivering data that… pic.twitter.com/lerg9tTGky

