Η Opel επανέρχεται με μία αναβαθμισμένη έκδοση του Astra plug-in hybrid, συνδυάζοντας καλύτερες επιδόσεις με αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία, χωρίς να αλλάζει την τιμή πώλησης (τουλάχιστον στη Γερμανία).
Η βασική αλλαγή εντοπίζεται στο νέο σύστημα κίνησης, που αποδίδει συνολικά 196 ίππους και 360 Nm ροπής. Ο βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων turbo με 150 ίππους συνεργάζεται πλέον με ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 92 kW (125 ίπποι), εξασφαλίζοντας ομαλή μετάβαση και γραμμική απόδοση ισχύος.
Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένες επιδόσεις: 0–100 χλμ./ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα για το Astra hatchback και σε 7,7 δευτερόλεπτα για την έκδοση Sports Tourer, με τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα και για τις δύο εκδόσεις.
Σημαντικό ρόλο στην αναβάθμιση παίζει η νέα μπαταρία 17,2 kWh, η οποία αυξάνει την ηλεκτρική αυτονομία έως και τα 83 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Πρόκειται για απόσταση που καλύπτει τις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη χωρίς κατανάλωση βενζίνης, μειώνοντας τις εκπομπές και το λειτουργικό κόστος.
Η κατανάλωση διατηρείται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα: 12,7–13,1 kWh ηλεκτρικής ενέργειας ανά 100 χιλιόμετρα και 2,2–2,4 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Οι εκπομπές CO₂ κυμαίνονται από 50 έως 54 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, τιμές που κρατούν το Astra PHEV εντός των ευνοϊκών ρυθμίσεων φορολόγησης σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές.
Η Opel έχει αντικαταστήσει το προηγούμενο εξατάχυτο κιβώτιο με νέο επτατάχυτο διπλού συμπλέκτη, προσφέροντας καλύτερη απόκριση και πιο αποδοτική λειτουργία, ειδικά στις περιπτώσεις που απαιτείται περισσότερη ισχύς.
Όλα τα Astra PHEV διατίθενται με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, που περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 10 ιντσών, ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί. Η εξηλεκτρισμένη γκάμα της Opel δείχνει να εξελίσσεται σταθερά, εστιάζοντας σε πραγματικές ανάγκες χρήσης χωρίς περιττές υπερβολές.

