NEA

BMW: Έρχεται η ανανεωμένη «επτάρα»

Η BMW ετοιμάζει την ανανέωση της Σειράς 7 (G70), με το facelift να έρχεται στα μέσα του 2026 και να φέρνει περισσότερες αλλαγές από ένα τυπικό «lifting».

Σχεδιαστικά, το εμπρός μέρος θα διατηρήσει τη διπλή διάταξη προβολέων που προκάλεσε αρκετές συζητήσεις, ενώ στο πίσω τμήμα θα εμφανιστούν νέα γραφικά και διαφορετικά σχήματα στα φωτιστικά σώματα.

Συγκεκριμένα, στη μάσκα και στο παρμπρίζ θα τοποθετηθούν νέοι αισθητήρες, που πιθανόν συνδέονται με την εξέλιξη του συστήματος Personal Pilot L3. Το ημιαυτόνομο αυτό σύστημα λειτουργεί ήδη στη Γερμανία και αναμένεται να επεκταθεί σε περισσότερες αγορές.

Στο εσωτερικό θα υιοθετηθεί το νέο concept που παρουσιάστηκε στην CES 2025. Ο κλασικός πίνακας οργάνων θα αντικατασταθεί από head-up display πλήρους πλάτους, ενώ ένας κεντρικός οθονικός πίνακας αφής θα συγκεντρώνει τον έλεγχο των περισσότερων λειτουργιών. Η καμπίνα θα έχει πιο μινιμαλιστική αισθητική, με έμφαση στη συνδεσιμότητα και την πολυτέλεια.

Στο μηχανολογικό κομμάτι δεν αναμένονται μεγάλες διαφοροποιήσεις: θα παραμείνουν οι εξακύλινδροι κινητήρες με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις. Για το αμιγώς ηλεκτρικό i7 εξετάζεται αναβάθμιση με νέες κυλινδρικές μπαταρίες υψηλής ενεργειακής πυκνότητας, τεχνολογία που προέρχεται από τη «Neue Klasse» και υπόσχεται αυξημένη αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση.

Μια σημαντική προσθήκη θα είναι η πρώτη εργοστασιακή έκδοση Alpina πάνω στη Σειρά 7, ενώ στο πλάνο βρίσκονται και σπορ παραλλαγές όπως η M760e ή μια ελαφρύτερη «M Light». Η παραγωγή της ανανεωμένης Σειράς 7 θα ξεκινήσει στα τέλη του 2025, με την παρουσίαση να έχει προγραμματιστεί για τα μέσα του 2026.

Με το facelift αυτό, η BMW θέλει να ενισχύσει τη θέση της απέναντι στη Mercedes S-Class και τo Audi A8. Η S-Class παραμένει σημείο αναφοράς στην άνεση και την τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης, ενώ η νέα γενιά της αναμένεται γύρω στο 2028.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!