NEA

Ford Mustang Mach-E: Η μπαταρία αντέχει πάνω από 400.000 χλμ.

Η αμιγώς ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E αποδεικνύει στην πράξη την αντοχή της, έχοντας διανύσει πάνω από 400.000 χιλιόμετρα χωρίς σημαντική φθορά στην μπαταρία ή στο σύστημα κίνησης.

Η ιστορία του David Blenkle από τη Σάντα Κρουζ της Καλιφόρνια θα μπορούσε να είναι άλλο ένα success story για την ηλεκτροκίνηση στις ΗΠΑ, όμως στην περίπτωση της Ford Mustang Mach-E αποκτά τεχνική βαρύτητα. Ο Blenkle έχει διανύσει πάνω από 405.000 χιλιόμετρα μέσα σε τρία χρόνια με την προσωπική του Mach-E και, όπως λέει, «όταν κάποιος μου μιλά για αντοχή μπαταρίας, του δείχνω απλώς το κοντέρ».

Το ηλεκτρικό SUV της Ford παραμένει αποδοτικό, με την υγεία της μπαταρίας να μην έχει επηρεαστεί σημαντικά. Ο ιδιοκτήτης του το χρησιμοποιεί καθημερινά στο πλαίσιο υπηρεσιών μεταφοράς, προσφέροντας δωρεάν διαδρομές σε βετεράνους, φοιτητές ή κατοίκους της περιοχής. Το όχημα επιλέχθηκε με βάση την αξιοπιστία, την άνεση και το χαμηλό κόστος χρήσης και τελικά έγινε βασικό εργαλείο της δουλειάς του.

Η Ford υπολογίζει πως η μπαταρία υψηλής τάσης της Mustang Mach-E διατηρεί τουλάχιστον το 90% της αρχικής χωρητικότητας μέχρι τα 160.000 χιλιόμετρα. Στην περίπτωση του David, η αυτονομία παραμένει στα 466 χιλιόμετρα, παρότι το αυτοκίνητο έχει ξεπεράσει κατά πολύ αυτό το όριο. Η φόρτιση γίνεται κυρίως στο σπίτι, με νυχτερινό τιμολόγιο και χρήση wallbox, ενώ για μεγάλες αποστάσεις χρησιμοποιεί DC ταχυφορτιστές, με στάσεις διάρκειας 15-20 λεπτών.

Το σύστημα αναγεννητικής πέδησης συμβάλλει τόσο στην αποδοτικότητα όσο και στη μείωση των φθορών. Είναι χαρακτηριστικό πως ακόμη και μετά από τόσα χιλιόμετρα, τα αρχικά τακάκια φρένων βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Η τακτική συντήρηση στην αντιπροσωπεία της Ford και η ήπια χρήση εξηγούν εν μέρει τη γενικότερη αντοχή, αλλά αυτό που ξεχωρίζει είναι η συνολική αξιοπιστία του ηλεκτρικού μοντέλου.

Ο Blenkle περνά πολλές φορές 12 ώρες στον δρόμο. Η τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης BlueCruise 3 τον βοηθά να αντιμετωπίζει τη διάρκεια αυτών των διαδρομών πιο ξεκούραστα, ενώ η ησυχία και η απουσία κραδασμών ενισχύουν την άνεση.

Σύμφωνα με τον Matthew Gabrielli, επικεφαλής μηχανικό στο πρόγραμμα της Mustang Mach-E, η ανθεκτικότητα και η μεγάλη αυτονομία ήταν βασικοί στόχοι στον σχεδιασμό του μοντέλου. Όπως δήλωσε, «δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση για εμάς από το να βλέπουμε ένα αυτοκίνητο να χρησιμοποιείται για τόσα πολλά χιλιόμετρα και να ανταποκρίνεται».

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!