NEAPINED

Το Prelude επιστρέφει στην Ευρώπη, αυτή τη φορά ως εξηλεκτρισμένο κουπέ

Έπειτα από 25 χρόνια, το όνομα Prelude επιστρέφει στην Ευρώπη, με μια εξηλεκτρισμένη κουπέ εκδοχή που στοχεύει στον οδηγό που ζητά κάτι περισσότερο από απλή μετακίνηση.

Η Honda φέρνει ξανά στο προσκήνιο το Prelude, αυτή τη φορά με την έκτη γενιά του να ενσωματώνει την υβριδική τεχνολογία e:HEV και να ενσωματώνει το νέο σύστημα Honda S+ Shift. Πρόκειται για ένα σπορ κουπέ που δεν επιχειρεί να εντυπωσιάσει με υπερβολικά νούμερα, αλλά με την ισορροπία, την ακρίβεια και την εμπλοκή του οδηγού στην οδήγηση.

Η σχεδίαση αντλεί έμπνευση από τα ανεμόπτερα, με χαμηλό και φαρδύ αμάξωμα, καθαρές γραμμές και απουσία περιττών λεπτομερειών. Κάτω από το αμάξωμα, η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων συνδυάζεται με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ –δανεισμένα από τo Civic Type R– και την πιο πρόσφατη έκδοση του Agile Handling Assist, δημιουργώντας ένα σύνολο που εστιάζει στον έλεγχο και την αμεσότητα.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η απλότητα και η εργονομία, με δύο διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς (λευκό-μπλε και μαύρο-μπλε), χαμηλή θέση οδήγησης και πολύ καλή ορατότητα χάρη στις λεπτές εμπρός κολόνες. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 663 λίτρα, με εύκολη πρόσβαση από τη μεγάλη τρίτη πόρτα.

Το ταμπλό περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών, οθόνη αφής 9 ιντσών και ηχοσύστημα της Bose με 8 ηχεία. Η υποστήριξη Apple CarPlay και Android Auto γίνεται ασύρματα.

Το Honda S+ Shift αποτελεί βασικό κομμάτι της εμπειρίας, προσφέροντας προσομοίωση αυτόματης μετάδοσης 8 σχέσεων, με δυνατότητα χειροκίνητης αλλαγής μέσω paddles, ήχο «blip» στο κατέβασμα και συνολικά πιο αναμενόμενη απόκριση από το υβριδικό σύστημα. Όλα αυτά σε συνεργασία με το Active Sound Control και το ανανεωμένο Linear Shift Control.

Ο κινητήρας είναι 2,0 λίτρων βενζίνης, σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες και αυτόματο κιβώτιο. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 184 ίππους (135 kW) και προσφέρονται τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Comfort, GT, Sport, Individual), που ρυθμίζουν την ανάρτηση, το υβριδικό σύστημα και την απόκριση του τιμονιού.

Η εξοπλιστική λίστα περιλαμβάνει όλα τα βασικά συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης της Honda, όπως τα Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist και Road Departure Mitigation, όλα προσαρμοσμένα στο πιο σπορ προφίλ του Prelude. Η διάθεση του μοντέλου στην Ευρώπη αναμένεται μέσα στο 2026.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!