Στο παραπάνω βιντεάκι και μετά το πρώτο λεπτό αξίζει να δείτε την GTS να επιταχύνει στην Autobahn έως τα 294 χλμ./ώρα.
Μάλιστα αυτό που αξίζει σε αυτό το βίντεο δεν είναι τόσο η τελική ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει κανείς σε αρκετά σημεία της Autobahn, αλλά ο ήχος της 718 Cayman GTS. Εδώ ο τετρακύλινδρος turbο των 2.500 κ.εκ. αποδίδει 365 ίππους με την μέγιστη ροπή να φτάνει τα 430 Nm από τις 1.900 έως τις 5.000 σ.α.λ. Στάνταρ είναι το μηχανικό 6άρι κιβώτιο (το PDK είναι προαιρετικό), ενώ με το στάνταρ πακέτο Sport Chrono το 0-100 πετυχαίνεται σε 4,1 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 290 χλμ./ ώρα. Ανάμεσα στα άλλα καλούδια περιλαμβάνεται το μπλοκέ διαφορικό, το χαμηλωμένο κατά 10 χλστ. σασί, η ενεργητική ανάρτηση PASM, τα δισκόφρενα 330/299 χλστ. μπροστά/πίσω, η σπορ απόληξη κ.α. Απλά απολαύστε το βίντεο με ήχο!
Τι να το κάνεις Νίκο;Με τους φόρους και δασμους που έχει το εργαλείο στην Ελλάδα,ποιός μπορεί να το αγοράσει πλέον;Δες πόσο κάνει στην Αμερική πχ.
Pricing for the 718 GTS starts at $80,850 for the Cayman, and $82,950 for the Boxster, including a $1050 destination charge.
Δηλαδή 68.000 €!!!
Συμφωνώ απόλυτα, η υπερφορολόγηση λειτουργεί συνολικά αντίστροφα και έχε αρνητικό αντίκτυπο. Σε κάθε τομέα. Για αυτό και εμείς βάζουμε και κανά βιντεάκι για να τα απολαμβάνουμε. Διότι αλλιώς… με τα κιάλια! Μην παρας μακριά, Δες το Type-R, που στην Γερμανία (στην έκδοση Type R GT) κοστίζει 39.400€, στην Ιταλία 38.700€, στην Γαλλία 38.910€… Και στην Ελλάδα με τα υψηλά ειδικά τέλη και τον υψηλότερο ΦΠΑ εκτοξεύεται στα 49.750€!