NEA

Βίντεο: Η πρώτη τετρακίνητη Ferrari!

ferrari-ff-5_resize

Δεν διαβάσετε λάθος, δεν κάναμε λάθος στο γράψιμο.  Η FF είναι το πρώτο τετρακίνητο μοντέλο στην ιστορία της πολυθρύλητης εταιρείας του Maranello.

  • Η φωτογραφία στον χιονισμένο δρόμο είναι χαρακτηριστική και πρωτόγνωρη για μοντέλο της. Συνήθως, τα νέα αυτοκίνητά της φωτογραφίζονταν σε πίστα, με εκπληκτικές γωνίες υπερστροφής ισχύος. Τώρα όμως τα δεδομένα είναι διαφορετικά -οι “έχοντες και κατέχοντες” μπορούν να επισκεφτούν το αγαπημένο χιονοδρομικό κέντρο χωρίς να αποχωριστούν τη Ferrari τους.
  • ferrari-ff-6_resizeΑς αφήσουμε τις όποιες άλλες αναφορές και ας δούμε τα δεδομένα. Η FF δεν είναι μόνο το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την 612 αλλά είναι και τετρακίνητη! Το νέο 2+2 coupe όχημα με το “Cavallino Rampante” στο καπό αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο, θα έχει κινητήρα V12 τοποθετημένο εμπρός και είναι σχεδιασμένο από τον οίκο Pininfarna υπό την επίβλεψη του Flavio Manzoni, του αρχισχεδιαστή της Ferrari. Δεν ξέρουμε για εσάς, εμείς πάντως πιστεύουμε ότι η FF θα μπορούσε να είναι πιο όμορφη…
  • Το σύστημα τετρακίνησης ονομάζεται “4RM” από τα αρχικά της ιταλικής έκφρασης “quattro Ruote Motrici” (τέσσερις κινητήριοι τροχοί ). Η Ferrari υποστηρίζει ότι το βάρος του είναι κατά 50% μικρότερο από αντίστοιχα συστήματα. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα σύστημα το οποίο χρησιμοποιεί τα ηλεκτρονικά συστήματα και το σύστημα πέδησης για να μοιράζει τη ροπή και στους εμπρός τροχούς, όταν οι πίσω χάσουν την πρόσφυσή τους. Πάντως, το ποσοστό της δύναμης που φτάνει στον εμπρός άξονα πάντα είναι μικρότερο από αυτό  που φτάνει στον πίσω. Έτσι η FF είναι πάντα «πισωκίνητη» (ας μην ξεχνάμε ότι είναι μια Ferrari).
  • Ο V12 κινητήρας έχει χωρητικότητα 6,25 λίτρα, αποδίδει μέγιστη ισχύ 650 ίππους/8.000 rpm και μέγιστη ροπή 683 Nm/5.000 rpm. Το αυτοκίνητο επιταχύνεται από στάση στα 100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά τη φτάνει τα 335 km/h. Το βάρος της φτάνει τα 1.795 κιλά ενώ ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 450-800 λίτρα.
  • H νέα Ferrari θα διαθέτει και σύστημα «start/stop» κάτι που μειώνει κατά 23% την εκπομπή του CO2, συγκριτικά με ό,τι ίσχυε στην 612. Σύμφωνα με την Ιταλική εταιρεία, ο κινητήρας της FF εκπέμπει 360 g/km διοξείδιο του άνθρακα έναντι των 470 g/km στο μοντέλο που αντικαθιστά. Το μεταξόνιό της είναι πιο μακρύ από αυτό της 612, η ανάρτησή της διαθέτει τελευταίας γενιάς αμορτισέρ μαγνητοροϊκής τεχνολογίας ενώ στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται κεραμικοί δίσκοι της Brembo. Τέλος, σημειώστε πως με την πρώτη ευκαιρία το caroto.gr θα παρουσιάσει μία τεχνική ανάλυση του συστήματος τετρακίνησης…

TECHNICAL SPECIFICATIONS

Engine
Type: 65-degree V12
Overall displacement: 6,262 cc
Maximum power: 660 CV @ 8,000 rpm
Maximum torque: 683 Nm @ 6,000 rpm
Dimensions and weight
Length: 4907 mm
Width: 1953 mm
Height: 1379 mm
Dry weight: 1790 kg
Weight distribution: 47% front, 53% rear
Weight/power ratio: 2.7 kg/CV
Performance
Maximum speed: 335 km/h
0-100 km/h: 3.7 sec
Fuel consumption and emissions (ECE+EUDC)
Fuel consumption: 15,4 l/100 km
Emissions: 360 g/km

Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης

Ο άνθρωπος που σφίγγει τα χαληνάρια κάθε φορά που το καρότο χαλαρώνει. Πνεύμα και ηθική!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!