Πρωτότυπος κινητήρας που διαθέτει δύο αυλούς εισαγωγής (αντί για έναν) ανά κύλινδρο. Οι αυλοί είναι σε ελικοειδή διάταξη και δημιουργούν καλύτερο στροβιλισμό. Η καύση γίνεται σε χαμηλότερη θερμοκρασία ενώ σημαντικό ποσοστό της προς καύσης ποσότητας είναι ανακυκλωμένο από τα καυσαέρια, μειώνοντας τους εκπεμπόμενους ρύπους και ιδίως τα οξείδια του αζώτου.
![Photo of Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης](https://www.caroto.gr/static/media/2017/11/Κωνσταντίνος-Ζωγλοπίτης_avatar_1510906340.jpg)
0