Τεχνολογία που εφαρμόζεται στο ελαστικό και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται σε περίπτωση κλαταρίσματος. Το ελαστικό παραμένει στη ζάντα για μια απόσταση που κυμαίνεται από 80-200 χιλιόμετρα, ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης.
![Photo of Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης](https://www.caroto.gr/static/media/2017/11/Κωνσταντίνος-Ζωγλοπίτης_avatar_1510906340.jpg)
0
Τεχνολογία που εφαρμόζεται στο ελαστικό και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται σε περίπτωση κλαταρίσματος. Το ελαστικό παραμένει στη ζάντα για μια απόσταση που κυμαίνεται από 80-200 χιλιόμετρα, ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης.