ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Nissan, με νέο CVT και υβριδικό σύστημα!

the-new-xtronic-cvt-features-a-sub-planetary-gear-to-enable-a-higher-ratio-coverage

Η Nissan αποκαλύπτει  το κιβώτιο ταχυτήτων  νέας γενιάς XTRONIC CVT και ένα νέο υβριδικό  σύστημα για οχήματα με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

  • Η Nissan Motor Co. Ltd παρουσίασε τη νέα γενιά του κιβωτίου ταχυτήτων XTRONIC CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης) για οχήματα με κινητήρες από  2,0 έως 3,5 λίτρα, καθώς και ένα νέο υβριδικό σύστημα για οχήματα με κίνηση στους εμπρός  τροχούς. Αυτές οι εξελίξεις, αποτελούν σημαντικά βήματα στους στόχους που έχει θέσει η Nissan αφενός για τη  βελτίωση  της οικονομίας καυσίμου, αφετέρου για την επίτευξη επιδόσεων με τρόπο φιλικό  προς το περιβάλλον.

SMS==>Honda HFT: H “ανθρωποκεντρική μετάδοση”

  • main-technologies-of-the-xtronic-cvtΝέας γενιάς XTRONIC CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Το κιβώτιο ταχυτήτων νέας γενιάς XTRONIC CVT,  επιτυγχάνει βελτίωση στην οικονομία καυσίμου έως και 10% (μετρήσεις με βάση το πρότυπο EPA των ΗΠΑ),  σε σύγκριση με τα προηγούμενων γενεών κιβώτια CVT για αντίστοιχα οχήματα. Το νέο κιβώτιο διαθέτει μια παγκοσμίως πρωτοποριακή αναλογία σχέσης μετάδοσης (έως 7.0, συνδυάζει ένα πλανητικό που διευρύνει την σχέση μετάδοσης), ενώ η τριβή μειώνεται έως και κατά 40%. Σε συνδυασμό με το Adaptive Shift Control (ένα σύστημα το  οποίο προσαρμόζει  τη μεταβολή των σχέσεων μετάδοσης ανάλογα με το στυλ του  κάθε οδηγού και των οδικών συνθηκών που επικρατούν), η νέα γενιά XTRONIC CVT θα λανσαριστεί αρχικά στην αμερικανική αγορά αρχές 2012.

SMS==> Torotrak: Eπικυκλικό κιβώτιο δίχως γρανάζια

  • the-new-hybrid-system-combines-an-efficient-cvt-with-nissans-own-one-motor-two-clutch-system-a-downsized-supercharged-engine-and-a-high-output-lithium-ion-batteryΝέο υβριδικό σύστημα. To νέο υβριδικό σύστημα της Nissan, αποτελεί μια καινοτομία με πρακτικά οφέλη τόσο ως προς το κόστος κατασκευής, όσο και ως προς τις διαστάσεις του. Το σύστημα αυτό  ενσωματώνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ με δύο συμπλέκτες στο νέας γενιάς XTRONIC CVT κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ συμπληρώνεται από μια συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου και έναν 2,5 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι ένα συμπαγές, ευέλικτο μηχανικό σύνολο που δεν απαιτεί ένα ειδικά σχεδιασμένο αμάξωμα. Παρέχει ισχύ ισοδύναμη με αυτή ενός κινητήρα 3,5 λίτρων, αλλά με πολύ καλύτερη οικονομία καυσίμου τόσο εντός πόλης όσο και εκτός αυτής.

SMS==>Το υβριδικό σύστημα της Nissan

Πηγή: Nissan Greece – Θεωχαράκης

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close