Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Πάνε οι παλιές όμορφες γραμμές…αυτό μοιάζει με rx8 και hyundai….ΧΑΧΑΧΑ
Καλά οι γιαπωνέζοι ακόμη κοιμούνται; Πότε θα καταλάβουν πως το τούρμπο δεν είναι μόδα αλλά η εξέλιξη στους κινητίρες; Δίλιτρος μπόξερ, πουσαρισμένος να βγάζει 200 άλογα. Με τι κατανάλωση τι γίνεται; Τα μοτόρια της Σουμπαρού καίνει αρκετά γενικότερα, καλύτερα η Τουότα να έβαζε καμιά δικιά της μοτεράκλα. Αυτά για όσους νόμιζαν πως θα έβγαινε νέα Σούπρα. Αυτή ήταν μία και μοναδική, τέλος! Πανε αυτές οι εποχές
Οι γιαπωνεζοι δεν κοιμουνται καθολου. Χρησιμοποιουν το τουρμπο, Impreza, GT-R, Evo κλπ κλπ. Οι ιαπωνες εχουν μια φιλοσοφια, οσο πιο απλος ειναι ο κινητηρας τοσο πιο αξιοπιστος ειναι… Οχι σαν τα TSI που τα παιρνεις στο χερι μετα απο ενα χρονο. Παρε toyota η nissan και μεχρι να πεθανεις θα το εχεις και δεν θα εχει παθει τιποτα. Η χρηση του τουρμπο γενικα σημαινει και μεγαλυτερη καταπονηση του κινητηρα, μπορει να κερδιζεις κατι τοις στην βενζινη (αν και υπαρχουν πολλα αξιολογα ατμοσφαιρικα που κανουν οικονομια) αλλα θα τα δωσεις σε συνεργειο και σε λαδια. Ψαξε λιγο να δεις ποσο λαδι καιει ενα golf TSI μεχρι το πρωτο service και ποσο μεχρι το επομενο και δεν ειναι μονο αυτο το προβλημα του, εχει αλλα τοσα σε θεματα αξιοπιστια. Ημουν και εγω φαν του tsi αλλα μολις μπηκα στη σχολη (τμημα οχηματων) μου και μιλησα και με αλλα ατομα που εχουν δουλεψει σε συνεργεια και ξερουν 5 πραγματα παραπανω, αλλαξε αμεσως η γνωμη μου και μαλιστα εγινα φαν των ιαπωνικων. Και πιστεψε με ειναι μεγαλυτερη μαγκια να μπορεσεις να βγαλεις 5-10-20-50 αλογα παραπανω στην ατμοσφαιρα παρα απο την ευκολη λυση του τουρμπο… Απο κει και περα αν καποιος θελει μπορει να βαλει μονος του.
(οσο για τον απο κατω εμενα δν μου μοιαζει με rx-8, με hyundai coupe ισως, αλλα θυμιζει και λιγο 350Z)