NEA

Μια πετυχημένη χρονιά για την Alfa Romeo, χάρη στην Giulietta

alfa-giulietta-123

Το 2011 ήταν μια ιδιαίτερα πετυχημένη χρονιά για την Alfa Romeo, αφού στην Ευρώπη το μερίδιό της αυξήθηκε από το 0,8% στο 1% χάρη στην Giulietta.

Για την ακρίβεια, οι πωλήσεις του μοντέλου έφτασαν στο 2,8% της κατηγορίας του στην Ευρώπη και το 14,5% στην Ιταλία, τα υψηλότερα ποσοστά που είχε η Alfa Romeo στην κατηγορία των hatchback. Το 2011 είχε περίπου 80.000 ταξινομήσεις στην Ευρώπη, το 45% από τις οποίες έγιναν στην Ιταλία (35.000). Οι αγορές εξωτερικού στις οποίες η Giulietta είχε τα καλύτερα αποτελέσματα ήταν η Γαλλία (περισσότερα από 9.200 αυτοκίνητα), η Αγγλία (περισσότερα από 7.000 αυτοκίνητα) και η Γερμανία (περισσότερα από 6.300 αυτοκίνητα). Συνολικά, από το λανσάρισμά της, οι παραγγελίες για την Giulietta παγκοσμίως είναι περίπου 140.000. Οι περισσότερες πωλήσεις του μοντέλου αφορούν τις ακριβές εκδόσεις “Distinctive” και “Exclusive” που αντιπροσωπεύουν περίπου το 90% του συνόλου.

Στην Ελλάδα η επιτυχία της Alfa Romeo ήταν ακόμα μεγαλύτερη, με το μερίδιο της μάρκας να φτάνει στο 1,7% και τις πωλήσεις (1.679 μονάδες) να σημειώνουν αύξηση κατά 11% σε σχέση με το 2010. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις της Giulietta στην ελληνική αγορά, το μερίδιό της στην κατηγορία C είναι πολύ υψηλότερο του ευρωπαϊκού μέσου όρου, φτάνοντας το 4,5% με πωλήσεις 935 μονάδων και παρουσιάζοντας αύξηση 95% σε σχέση με το 2010. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι το ιταλικό μοντέλο ήταν 4ο με 8,8% μερίδιο στα Diesel της κατηγορίας C.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η κατανομή των πωλήσεων των διαφόρων εκδόσεων της Giulietta στην Ευρώπη ανάλογα με τους κινητήρες, οι πιο δυνατοί από τους οποίους αποδείχθηκαν ιδιαίτερα δημοφιλείς. Για παράδειγμα, ο 1.4 MultiAir των 170 ίππων έχει ένα μερίδιο της τάξης του 15%, δηλαδή περίπου 7 φορές το μέσο όρο της κατηγορίας σε αυτή την κατηγορία ισχύος. Ο πλέον εμπορικός κινητήρας της γκάμας της Giulietta ήταν ο 1.6 MultiJet των 105 ίππων, με το 35% των συνολικών πωλήσεων. Το πιο δημοφιλές χρώμα ήταν το λευκό (Ghiaccio White) που όλοι ήξεραν από τις διαφημίσεις και που αντιπροσώπευσε το 35% των αυτοκινήτων που πουλήθηκαν, ενώ το κόκκινο, μια συναισθηματική επιλογή στην γκάμα της Alfa, επιλέχτηκε από το 6% του συνόλου.

Από αυτούς όμως που επέλεξαν το κόκκινο χρώμα, οι μισοί το συνδύασαν με σπορ πακέτα στις εκδόσεις Distinctive/Exclusive. Η Giulietta κέρδισε αμέσως ένα πολύ πλατύ και διαφορετικό κοινό. Το αυτοκίνητο έγινε επιλογή για ανθρώπους με μέσο όρο ηλικίας τα 40 χρόνια περίπου και μέσο-υψηλό επίπεδο μόρφωσης, ενώ το 20% από αυτούς ήταν γυναίκες. Επίσης, οικογενειάρχες είναι οι μισοί περίπου από τους αγοραστές της Giulietta, σε σύγκριση με το ένα πέμπτο περίπου που είναι η μέση αναλογία στην κατηγορία.

Η Giulietta, όμως, δεν κέρδισε μόνο το κοινό, αλλά και τον διεθνή Τύπο, αφού από το λανσάρισμά της έχει κερδίσει πολύ σημαντικά δημοσιογραφικά βραβεία σε όλο τον κόσμο. Οι λόγοι πίσω από αυτή την μεγάλη επιτυχία είναι εύκολο να βρεθούν: Η Giulietta ξέρει να κρατάει τις υποσχέσεις που έδωσε στο λανσάρισμά της:

– κράτημα και οδηγική απόλαυση
– ποιότητα και χαμηλό κόστος χρήσης
– άνεση και εργονομία
– ενεργητική και παθητική ασφάλεια

Το μυστικό πίσω από αυτές τις επιδόσεις βρίσκεται στην κορυφαία τεχνολογία, στην κορυφαία ποιότητα και στο γεγονός φυσικά πως το αυτοκίνητο συγκαταλέγεται στις καλύτερες Alfa Romeo, μοιραζόμενο κοινές αξίες με αυτές των θρυλικών μοντέλων που έχουν κοσμήσει ανά καιρούς το περήφανο σήμα της εταιρείας. Σήμερα, το κιβώτιο Alfa TCT ολοκληρώνει την υπέροχη τεχνολογική προσφορά του αυτοκινήτου. Και για όσους πιστεύουν πως οι επιδόσεις δημιουργούν συμβιβασμούς στην ασφάλεια, η Giulietta σπάει όλα τα ταμπού και αποδεικνύεται το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας της. Άλλωστε όταν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που θέλει να βρίσκεται στην κορυφή, τόσο στις επιδόσεις όσο και στην καθημερινή χρήση, η ασφάλεια αποτελεί πάντοτε προτεραιότητα, όχι μόνο για την εταιρεία, αλλά και για τους πελάτες της.

Τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της Giulietta είναι εμφανή σε όσα προσφέρονται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου, όπως το σύστημα Alfa DNA, το ηλεκτρονικό διαφορικό Q2, το DST (που «προτρέπει» τον οδηγό με έναν παλμό στο τιμόνι να κάνει το σωστό ελιγμό) και τα φρένα με σύστημα Pre-fill, που εγγυάται το πιο άμεσο φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης. Σε αυτά προστίθενται το σύστημα αντιβύθισης, οι ζώνες τριών σημείων με διπλό προεντατήρα, 6 αερόσακοι και ESP.
Όλα αυτά συνθέτουν ένα σύνολο που εγγυάται την κορυφαία ασφάλεια, τόσο ενεργητική όσο και παθητική: η Giulietta αποδείχτηκε το ασφαλέστερο μοντέλο της κατηγορίας της στα crash tests του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNCAP.

Η κορυφαία ποιότητα της Giulietta αποδεικνύεται και από την υψηλή μεταπωλητική αξία της, όπως αποδεικνύεται από μελέτες ανεξάρτητων εταιρειών, όπως η Eurotax, που αναφέρει ότι η Giulietta έχει την καλύτερη μεταπωλητική αξία στην κατηγορία της. Έπειτα από 12 μήνες, η αξία της στην ιταλική αγορά παραμένει στο 68,5%, στην αγγλική στο 77,5% και στην ισπανική στο 66,9%. Αλλά επίσης και σε όλες τις άλλες αγορές η Giulietta βρίσκεται στην κορυφή μεταξύ των ανταγωνιστών της σε ό,τι αφορά την υπολειμματική αξία της.

Μεγαλύτερη απόδειξη όμως για τη συνολική υπεροχή της Giulietta είναι η γνώμη των καταναλωτών: το 98% είναι ικανοποιημένοι και σχεδόν όλοι (90%) συστήνουν το αυτοκίνητο, δείκτες που βρίσκονται 15 περίπου μονάδες πάνω από το μέσο όρο των νέων αυτοκινήτων που λανσάρονται. Οι πελάτες μας επιβεβαιώνουν ότι τα χαρακτηριστικά που τους αρέσουν περισσότερο είναι η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, η άνεση και οι επιδόσεις και το ότι η ευχαρίστησή τους αυξάνεται με το πέρασμα των μηνών και των χιλιομέτρων που κάνουν με το αυτοκίνητο.

Alfa TCT, ένα κορυφαίο αυτόματο κιβώτιο
Με καταγεγραμμένο τον εξαιρετικό συνδυασμό επιδόσεων/οικονομίας καυσίμου που προσφέρει η Giulietta, ο οποίος είναι ένα στοιχείο που ξεχωρίζει για τους καταναλωτές, σήμερα υπάρχει δυνατότητα περαιτέρω βελτίωσης. Με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου Alfa TCT, που μειώνει ακόμη περισσότερο κατανάλωση και ρύπους, το αυτοκίνητο φτάνει στα κορυφαία επίπεδα της κατηγορίας, βελτιώνοντας τα ήδη πολύ καλά αποτελέσματα του χειροκίνητου κιβωτίου. Χαρακτηριστικό είναι, ότι, όσον αφορά τον συνδυασμό εκπομπών CO2 και δύναμης η Giulietta βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας της τόσο για τους βενζινοκινητήρες όσο και για τους πετρελαιοκινητήρες.

Χαρακτηριστικό της θετικής εικόνας που έχει το TCT και στους καταναλωτές, αποτελεί το γεγονός ότι από τη στιγμή που άρχισε να διατίθεται στην Ελληνική αγορά, η ζήτησή του έφτασε στο 13% των συνολικών παραγγελιών του μοντέλου, περισσότερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο δηλαδή, κάτι που υπόσχεται μεγάλη εμπορική επιτυχία στο μέλλον. Άλλωστε, η χαμηλή κατανάλωση και το χαμηλό κόστος χρήσης γενικότερα που συνεπάγεται το TCT, το κάνουν ιδανική επιλογή και για στόλους εταιρικών αυτοκινήτων. Για να εγγυάται την καλύτερη δυνατή απόδοση κάτω απ’ όλες τις συνθήκες οδήγησης, το TCT αλληλεπιδρά με το σύστημα επιλογής δυναμικής κατάστασης αυτοκινήτου Alfa DNA, το σύστημα πέδησης, το σύστημα ελέγχου του κινητήρα και το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας VDC, ρυθμίζοντας ανάλογα το πρόγραμμα αλλαγών ταχυτήτων.

Η χρήση του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη προσφέρει πολύ γρήγορες αλλαγές και εγγυάται πιο άνετη οδήγηση και σπορ συμπεριφορά σε σχέση με τα συμβατικά αυτόματα κιβώτια με υδραυλικό μετατροπέα ροπής, με ελάχιστες μηχανικές απώλειες μάλιστα, κάτι που μειώνει και την κατανάλωση. Επίσης, η επιλογή του ξηρού τύπου για το διπλό συμπλέκτη, επιτρέπει την καλύτερη ενσωμάτωση στο αυτοκίνητο του συστήματος Start&Stop (που δεν είναι πάντα διαθέσιμο σε συστήματα με συμβατικά αυτόματα κιβώτια), όπως επίσης και την αντοχή στη μετάδοση υψηλής ροπής, μέχρι 350 Nm.

Γι’ αυτό και είναι δυνατή η χρήση του Alfa TCT και με τον εντυπωσιακό κινητήρα ντίζελ 2.0 JTDM-2 των 170 ίππων χωρίς να περιορίζεται η απόδοσή του. Η σύγκριση των συμπλεκτών ξηρού τύπου με εκείνους που είναι «υγρού» τύπου αποκαλύπτει μια σειρά πλεονεκτημάτων. Κατ’ αρχάς οι μηχανικές απώλειες των πρώτων είναι μικρότερες, ενώ οι δεύτεροι απαιτούν και ψύξη με λάδι, άρα και κατανάλωση ενέργειας για τη λειτουργία της αντίστοιχης αντλίας. Τέλος, τα συστήματα διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου απαιτούν ποσότητα λαδιού στη μετάδοση αυξημένη κατά 4,8 λίτρα περίπου. Συνολικά, αν συνυπολογίσει κανείς όλους αυτούς τους παράγοντες, ένα σύστημα μετάδοσης ξηρού τύπου σαν το Alfa TCT, έχει 6% περίπου καλύτερη απόδοση σε ό,τι αφορά την κατανάλωση.

Πηγή: Fiat Auto Hellas

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button