NEA

Opel, νέο Astra OPC με 280 PS και 400Nm ροπής!

opel-astra-opc-2012-engine-3

Ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας της Ευρωπαϊκής αγοράς σε επίπεδο ειδικής ροπής προέρχεται από την Opel.

opel-astra-opc-2012-engine-1Η υπερτροφοδοτούμενη αλουμινένια μονάδα άμεσου ψεκασμού 1998 cm3 του Astra OPC αποδίδει μέγιστη ισχύ 280 hp με ροπή 200,2 Nm ανά λίτρο, ενώ παράλληλα έχει την υψηλότερη ειδική ροπή από οποιονδήποτε αντίπαλό του, ξεπερνώντας ακόμα υπερσπόρ αυτοκίνητα. Η μέγιστη ροπή των 400 Nm παράγεται στις 2450 rpm, και παραμένει σταθερή σχεδόν μέχρι τις 5000 rpm διασφαλίζοντας υψηλές επιδόσεις για το Astra OPC σε μεγάλη ποικιλία οδηγικών συνθηκών. Οι μηχανικοί της Opel προχώρησαν σε μεγαλεπήβολες αλλαγές στο υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού του Insignia, χαρίζοντάς του πιο σπορ χαρακτήρα και αυξάνοντας την ισχύ. Ένα εντελώς νέο, προηγμένο σύστημα εισαγωγής αέρα παρέχει όσο το δυνατόν περισσότερο αέρα στον υπερσυμπιεστή.

opel-astra-opc-2012-engine-2Ο υπερσυμπιεστής έχει βελτιωθεί για να αντέχει μεγαλύτερη πίεση υπερπλήρωσης με τη χρήση νέων εξαρτημάτων, για μεγάλη διάρκεια ζωής.Η παραγωγή πίεσης ξεκινά από τις 1400 rpm περίπου, επομένως κάθε πίεση του γκαζιού δημιουργεί άμεση και ισχυρή επιτάχυνση. Η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης έχει αυξηθεί στα 1,5 bar – αύξηση 25% συγκριτικά με τον κινητήρα του Insignia.

Ένα ισχυρό αυτοκίνητο όπως το Astra OPC χρειάζεται το δυναμικό ήχο που θα γοητεύσει και θα συγκινήσει τους λάτρεις των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Γι αυτό, ο σχεδιασμός ήχου έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αυτοκινήτου. Οι μηχανικοί ήθελαν να δημιουργήσουν το μπάσο και δυναμικό ήχο που χαρακτηρίζει όλα τα Astra OPC. Επίσης ήθελαν να αναπαράγουν τον ήχο αεριωθούμενου αεροπλάνου στο εσωτερικό, το οποίο οι οπαδοί μοντέλων OPC θα θυμούνται από το τελευταίο Astra όταν ο οδηγός επιταχύνει από μεσαίες σε υψηλές στροφές. Αυτό γίνεται ιδιαίτερα αισθητό κατά την αλλαγή από τρίτη σε τέταρτη ταχύτητα υπό δυνατή επιτάχυνση.

Οικονομία καυσίμου 12%. Το Astra OPC, που διαθέτει τεχνολογία Start/Stop στάνταρ, καταναλώνει 8,1 lit./100 km, με εκπομπές CO2 189 g/km. Οι τιμές αυτές θεωρούνται άκρως ανταγωνιστικές στην κατηγορία υψηλών επιδόσεων. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο (221 g/km, 9.2 l/km), οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση είναι τώρα 14% /12% χαμηλότερη. Το νέο coupe υψηλών επιδόσεων επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,0 δευτερόλεπτα.
Πριν ο ανανεωμένος κινητήρας του Astra OPC βγει στην παραγωγή, πέρασε από μία σειρά απαιτητικών δοκιμών. Στη συνέχεια, υποβλήθηκε σε μία δοκιμασία αντοχής 10.000 km με το Astra OPC στο τμήμα Nordschleife της πίστας του Nürburgring υπό αγωνιστικές συνθήκες που αντιστοιχεί σε 180.000 km σε δημόσιους δρόμους.

Πηγή: Opel Hellas

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Εργαλειο!Τι εφτιαξαν παλι οι γερμανοι??Στην Ελλαδα ποτε θα αποκτησουμε την αναλογη τεχνικη κ τεχνολογικη εμπειρια??οοοοεεεεοοο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!