ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ford, στο δρόμο η τεχνολογία car-to-car!

Η Ford ξεκίνησε δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες των μελλοντικών τεχνολογιών επικοινωνίας Car-to-Car & Car-to-Infrastructure…

Ford Begins Real-World Testing of Communication TechnologiesΗ Ford Motor Company ξεκίνησε αυτό το μήνα δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες μελλοντικών τεχνολογιών στο πλαίσιο ενός προγράμματος δοκιμών με σκοπό τη βελτίωση επικοινωνίας ‘car-to-car’ και ‘car-to-infrastructure’ στους Ευρωπαϊκούς δρόμους. «Οι επικοινωνίες ‘car-to-car’ και ‘car-to-infrastructure’ αντιπροσωπεύουν την επόμενη σημαντική εξέλιξη στην ασφάλεια των οχημάτων» σχολιάζει ο Paul Mascarenas, chief technical officer & vice president, Ford Research & Innovation. «Η Ford έχει δεσμευτεί στη διεξαγωγή περαιτέρω δοκιμών εδώ και σε όλο τον κόσμο με σκοπό την εφαρμογή των τεχνολογιών στο εγγύς μέλλον».

SMS===>Τεχνολογία GM V2V: Το δικτυωμένο μέλλον

Η Ford συμμετέχει με 20 ειδικά εξοπλισμένα S-MAX σε ένα στόλο 120 οχημάτων τα οποία χρησιμοποιούνται για τη δοκιμή 20 πειραματικών τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού στο πλαίσιο  του τετραετούς ερευνητικού προγράμματος “Safe Intelligent Mobility – Testfield Germany”  ή simTD. Στόχος είναι να γίνουν καλύτερα κατανοητές οι δυνατότητες επικοινωνίας ‘car-to-car’ και ‘car-to-infrastructure’ για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και των μετακινήσεων.

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι η χρήση τεχνολογίας επικοινωνιών που συνδέουν τα οχήματα μεταξύ τους και με την υποδομή του οδικού δικτύου θα κάνει τους δρόμους ασφαλέστερους και θα μειώσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Μηχανικοί από το το Ευρωπαϊκό Κέντρο Έρευνας της Ford στο Άαχεν της Γερμανίας και εταίροι του ερευνητικού προγράμματος simTD μέχρι τώρα έχουν δοκιμάσει τις τεχνολογίες σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Αυτές θα δοκιμαστούν τώρα σε δημόσιους δρόμους και στην ευρύτερη περιοχή την Φρανκφούρτης σε πραγματικές συνθήκες.

Τεχνολογίες που δοκιμάζονται στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος sim

  • Electronic Brake Light, μεταφέρει ένα μήνυμα από το προπορευόμενο όχημα σε άλλο που ακολουθεί σε περίπτωση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, ακόμα και αν το περιστατικό δεν είναι ορατό, για παράδειγμα μετά από μία στροφή. Η Ford είναι υπεύθυνη για την εξέλιξη και ενσωμάτωση αυτής της εφαρμογής
  • Obstacle Warning system, ενημερώνει άλλους χρήστες των δρόμων για την παρουσία, θέση και τύπο πιθανών κινδύνων σε μία διαδρομή
  • Traffic Sign Assistant, παραμένει σε συνεχή επαφή με κέντρα διαχείρισης της κυκλοφορίας για την αξιολόγηση ενημερωμένων πληροφοριών σχετικά με μεταβλητά όρια ταχύτητας, προσωρινούς περιορισμούς και παρακάμψεις, παρέχοντας παράλληλα λεπτομέρειες για ισχύοντες και προσεχείς περιορισμούς όπως σταθερά όρια ταχύτητας και προτεραιότητες
  • Public Traffic Management, παρέχει ακριβή πρόγνωση κυκλοφορίας βάσει ολοκληρωμένων πληροφοριών, περιλαμβάνει αναγνώριση πιθανών κυκλοφοριακών σεναρίων και τις επιπτώσεις τους – εφόσον συμβούν – σε κάποιο σημείο του ταξιδιού και όχι στην αρχή
  • In-car Internet Access, μεταξύ των άλλων επιτρέπει στον οδηγό να κλείνει και να πληρώνει μία θέση στάθμευσης καθοδόν

«Τα οχήματα θα διανύσουν χιλιάδες χιλιομέτρων σε δοκιμές για τη συλλογή πολύτιμων δεδομένων έρευνας από καθημερινά σενάρια οδήγησης» δήλωσε ο Christian Ress, τεχνικός ειδικός, Ford Research & Advanced Engineering.

Η Ford είναι ένας από τους ηγέτες στην έρευνα τεχνολογιών επικοινωνίας ‘car-to-car’ και ‘car-to-infrastructure’. Το 2004 σύναψε συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών της Minnesota (ΗΠΑ), για τον εξοπλισμό 100 κρατικών οχημάτων με αισθητήρες που θα συλλέγουν δεδομένα της κυκλοφορίας, όπως ταχύτητα, θέση οχήματος, κατεύθυνση ακόμα και τοπικές καιρικές συνθήκες, με σκοπό την εξέλιξη της επόμενης γενιάς συστημάτων μεταφορών και πληροφόρησης οδηγού. Η Ford ήταν επίσης η πρώτη κατασκευάστρια οχημάτων στις ΗΠΑ, η οποία παρουσίασε έξυπνες  τεχνολογίες οχημάτων στο κοινό κατά τη διάρκεια περιοδείας σε πολλές πόλεις που ξεκίνησε το 2010.

SMS===>SARTRE: Αυτοκινούμενα αυτοκίνητα…

Η εταιρία συνεχίζει την εμπλοκή της σε παρόμοια προγράμματα δοκιμών σε Ευρώπη, Αμερική και σε όλο τον κόσμο, με στόχο την εναρμόνιση παγκόσμιων προτύπων αναφορικά με τη μετάδοση πληροφοριών και το σχετικό εξοπλισμό. Η αντιπαραβολή αποτελεσμάτων από τέτοια προγράμματα θα επιτρέψει στη Ford να προσφέρει νέες τεχνολογίες σε παγκόσμιους πελάτες με μεγαλύτερη ταχύτητα, απόδοση και ελάχιστο κόστος.

SMS===>Opel, δοκιμή του συστήματος “car-to-x” σε πραγματικές συνθήκες

Η αυξανόμενη χρήση τεχνολογιών ‘car-to-car’ και ‘car-to-infrastructure’ εντάσσεται στο “Blueprint for Mobility,” της Ford που παρουσίασε ο Executive Chairman Bill Ford κατά την ομιλία του στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κινητής Τηλεφωνίας 2012 στη Βαρκελώνη το Φεβρουάριο. Το “Blueprint for Mobility” συνοψίζει την αρχική φιλοσοφία της εταιρίας για τον τρόπο αντιμετώπισης θεμάτων μετακίνησης σε έναν πλανήτη με τάσεις συνεχούς αύξησης του πληθυσμού και αστικοποίησης από τώρα μέχρι το 2025.

SMS===>Car2Car για φορτηγά και μοτοσικλέτες

Η χρηματοδότηση του simTD project είναι περίπου 53 εκατομμύρια Ευρώ, από τα οποία τα 30 χορηγεί απευθείας το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομίας & Τεχνολογίας μαζί με το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Παιδείας & Έρευνας. Το project υποστηρίζεται και με επενδύσεις υποδομών από το Υπουργείο Μεταφορών, Δημοσίων Έργων & Αστικών Υποθέσεων, ενώ παράλληλα χρηματοδοτείται από το κρατίδιο της Έσσης. Το κονσόρτσιουμ εκπροσωπείται από σημαντικά γκρουπ όπως Audi, BMW, Daimler, Ford, Opel, Volkswagen, Bosch, Continental, Deutsche Telekom, περιφερειακούς φορείς υποδομών και Γερμανικά Ινστιτούτα Έρευνας (Technische Universität München und Berlin, Universität Würzburg, Fraunhofer). Περισσότερες πληροφορίες για το simTD υπάρχουν στο σύνδεσμο www.simTD.de.

Πηγή: Ford Motor Hellas

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button