NEA

Honda Sport Hybird, υβριδικά νέας κοπής!

honda-introduces-sport-hybrid-systems-3

Η ιαπωνική εταιρία παρουσιάζει μία νέα υβριδική διάταξη στο πλαίσιο της τεχνολογίας Earth Dreams…

  • honda-introduces-sport-hybrid-systems-1Έκανε την αρχή λανσάροντας το πρώτο υβριδικό με μηχανικό κιβώτιο (το νέο CR-Z) και πλέον η Honda έχει ως στόχο να κατασκευάζει υβριδικά που να είναι πιο απολαυστικά στην οδήγηση. Κάτι τέτοιο γίνεται αντιληπτό από τα τρία project που βλέπετε στην φωτογραφία με το Sport Hybrid i-DCD (Intelligent Dual Clutch Drive) να εστιάζει στην μείωση του βάρους και στην σύζευξη του ηλεκτροκινητήρα με νέας γενιά βενζινοκινητήρα 1.5 σε κύκλο Atkinson μέσω κιβωτίου 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη.
  • Οι μπαταρίες είναι λιθίου και σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία αυτή η διάταξη είναι ιδανική για μικρομεσαία μοντέλα προσφέροντας υψηλή απόδοση και «ομαλή ροή ενέργειας». Η συγκεκριμένα διάταξη θα αποτελέσει την εξέλιξη του τωρινού IMA (Integrated Motor Assist) και θα επιτρέπει την κίνηση μόνο με ηλεκτρική ενέργεια (κάτι που δεν υφίσταται σε κανένα σημερινό Honda, τουλάχιστον για μεγάλη απόσταση) για περίπου έως 5 km και με μέγιστη ταχύτητα 70 km/h.
  • Η διάταξη Multi Mode Drive θα χρησιμοποιηθεί στο Accord Plug-in Hybrid που θα δούμε από το νέο έτος αν και η διάθεσή του στην ευρωπαϊκή αγορά παραμένει άδηλη. Πέρα από τη νέα ΜΕΚ το ενδιαφέρον στρέφεται σε ένα νέου τύπου ηλεκτρονικά ελεγχόμενου κιβωτίου μεταβαλλόμενων σχέσεων με δύο εσωτερικούς σερβοκινητήρες και συμπλέκτη lock-up. Το κιβώτιο προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα κίνησης (petrol, combined, ev) όπου στο τελευταίο η ΜΕΚ αποδεσμεύεται και το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.
  • Το τελευταίο και πιο σοφιστικέ layout είναι το Sport Hybrid SH-AWD το οποίο συνδυάζει βενζινοκινητήρα V6 3.5, τρεις ηλεκτροκινητήρες και διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο 7 σχέσεων. Εδώ προτεραιότητα έχει η οδηγική απόλαυση με μέγιστη απόδοση και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης λόγω της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης. Η συγκεκριμένη διάταξη θα τοποθετηθεί στο νέο Acura και στο NSX που θα δούμε το 2015.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button