NEA

Toyota, αμερικάνικη πρεμιέρα για το νέο RAV4!

toyota-rav4_2013_la-11

Στην πόλη των Αγγέλων κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα η 4η γενιά RAV4 με τις πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά να ξεκινούν την ερχόμενη άνοιξη…

  • Στην έκθεση του Los Angeles κάνει την πρώτη της εμφάνιση στο κοινό η νέα γενιά RAV4 η οποία θα διαφοροποιείται ελάχιστα από την ευρωπαϊκή έκδοση που θα δούμε από το νέο έτος για να αντιμετωπίσει τα νέα Honda CR-V και Subaru Forester. Κύριο χαρακτηριστικού του ιαπωνικού SUV είναι η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων προς όφελος των χώρων καθώς και η δυναμική εμφάνιση που εναρμονίζεται με την αισθητική των νέων Yaris και Auris.
  • Συγκεκριμένα, το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4570 mm και το πλάτος τα 1845 mm με αποτέλεσμα το νέο RAV4 να είναι 205 mm μακρύτερο και 30 mm φαρδύτερο από το τωρινό μοντέλο. Το μεταξόνιο είναι επίσης μακρύτερο κατά 100 mm αλλά το ύψος του αμαξώματος είναι κοντύτερο κατά 10 mm (συνολικό ύψος 1660 mm).
  • Το εσωτερικό είναι εντελώς νέο και χωρίς να διαθέτει κάτι ρηξικέλευθο ξεχωρίζει από την ευταξία της κονσόλας η οποία φιλοξενεί οθόνη αφής πολλαπλών λειτουργιών. Η πίσω σειρά καθισμάτων είναι συρόμενη μεταβάλλοντας το χώρο αποσκευών από 137 έως 547 lt ενώ υπάρχουν κρυμμένα «υποδαπέδια» ακόμη 100 lt. Αξιοσημείωτη λεπτομέρεια η πόρτα του πορτμπαγκάζ που ανοίγει πλέον προς τα πάνω.
  • Το νέο RAV4 θα το δούμε σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις με τις αυτόματες εκδόσεις να διαθέτουν πρόγραμμα Sport για πιο γρήγορες αλλαγές και αμεσότητα στο γκάζι και στο τιμόνι. Σχετικά με το σύστημα τετρακίνησης εξακολουθεί να υπάρχει ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης με αυτόματη κατανομή της ροπής αλλά στη νέα γενιά υπάρχουν τρία προγράμματα διαχείρισης (Auto, Lock, Sport).
  • Στο Auto η ροπή μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς και μόνο όταν χρειαστεί και στους πίσω ενώ στο Lock που λειτουργεί έως 40 km/h η κατανομή είναι ισόποση (50/50) για κίνηση σε π.χ. λασπώδη επιφάνειες. Στο Sport η τετρακίνηση συνεργάζεται με τα ηλεκτρονικά ώστε να «κόβει» και να στέλνει την ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση. Ακόμη και σε απλούς ρυθμούς κίνησης με το Sport η ροπή περνά στον πίσω άξονα σε ποσοστό 10% ενώ μπορεί να φτάσει σε 50% όταν το απαιτήσουν οι συνθήκες.
  • Όσον αφορά στους κινητήρες στην αμερικανική έκθεση το νέο RAV4 έκανε ντεμπούτο με τετρακύλινδρο 2.5 απόδοσης 178 PS καταργώντας την έκδοση V6. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, στην Ευρώπη θα δούμε δίλιτρη ντίζελ έκδοση με 125 PS που θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων καθώς και ντίζελ 2.2 με 150 PS. Η βενζινοκίνητη 2.0 θα αποδίδει 155 PS και προαιρετικά θα εξοπλίζεται με κιβώτιο τύπου CVT ενώ για την ώρα δεν υπάρχουν πλάνα για την παραγωγή υβριδικής έκδοσης. Ανάλογα με την αγορά, οι δίλιτρες εκδόσες θα προσφέρονται και με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button