Ricardo & Cox Powertrain, νέο project!

Single-module Cox powerhead unit

Σε μια χώρα που απουσιάζει έστω και μια υποτυπώδη μονάδα παραγωγής που να σχετίζεται με την αυτοκινητοβιομηχανία ίσως να ακούγεται παράξενο που ένα Υπουργείο Αμύνης παρέχει επιδότηση για την εξέλιξη κινητήρων…

Tο Υπουργείο Αμύνης της Βρετανίας έδωσε το πράσινο φως για το επόμενο στάδιο εξέλιξης ενός υπεραποδοτικού κόμπακτ πανάλαφρου πετρελαιοκινητήρα που προορίζεται για την πρόωση εξωλέμβιων και μικρών σε μέγεθος σκαφών τα οποία δεν θα προορίζονται απαραίτητα για στρατιωτική χρήση.

Ο κινητήρας είναι υπερτροφοδοτούμενος δίχρονος και αποτελεί μία καλή αφορμή για να ξαναθυμηθούμε την διάταξη με αντικριστά έμβολα με σύνδεσμο Scotch Yoke και έγχυση καυσίμου στο κέντρο. Αν σας θυμίζει κάτι τότε αυτός είναι ο κινητήρας OPOC που έχουμε αναφερθεί σε σχετικό άρθρο.

O κινητήρας της Cox έχει χωρητικότητα 3,6 lt ενώ αποτελείται από 4 κυλίνδρους και 8 έμβολα. Σύμφωνα με τις δύο εταιρίες είναι ιδιαίτερα ανθεκτικός στη σκληρή χρήση ενώ η απόδοσή του φτάνει τους τα 261 kW ενώ μπορεί πολύ εύκολα να προσαρμοστεί με κάποιο άλλο μπλοκ και να διπλασιάσει την ισχύ σε 700 PS. Ο κινητήρας είναι πρωτότυπος και όπως είπαμε βρίσκεται στο στάδιο της εξέλιξης. Αξίζει να σημειωθεί πως ιδρυτής της Cox είναι ο πρώην σχεδιαστής στην F1, ο David Cox.

OPOC: O Bill Gates επενδύει σε αντικριστά έμβολα!

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. Αυτός ο τύπος διάταξης αντικριστών εμβόλων, σχεδιάστηκε πρώτη φόρα το 1913 από την William Doxford and Sons και τοποθετήθηκε πρώτη φορά σε πλοίο το 1923 «Yngarden» . Οι κινητήρες αυτοί ήταν γνωστοί ως Doxford.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close