NEA

Mercedes-Benz G63 AMG 6×6, η τρέλα πάει στα βουνά [upd+vid]

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 Showcar, Dubai 2013

Και όμως η εξάτροχη G-Class που βλέπετε θα μπει στην παραγωγή και θα αποτελεί το δεύτερο ακριβότερο μοντέλο της εταιρίας μετά την ηλεκτροκίνητη SLS Electric Drive

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 Showcar, Dubai 2013Δεν πρόκειται για κάποιου είδους αστείο, ούτε για κάποια κίνηση εντυπωσιασμού. H G63 AMG 6×6 θα μπει στην παραγωγή με 20-30 κομμάτια το χρόνο και με κόστος 350.000 στερλίνες (ανά μονάδα) θα είναι το δεύτερο ακριβότερο μοντέλο της Mercedes-Benz μετά την SLS Electric Drive. Το εξάτροχο τετραθέσιο μοντέλο βασίζεται σε μια ειδική έκδοση για τον στρατό της Αυστραλίας που την χρησιμοποιεί από το 2011 ενώ την παραγωγή της πολιτικής έκδοση θα αναλάβει η αυστριακή Magna Steyr.

Mercedes-AMG, 45 πικάντικα χρόνια!

Θέτοντας υποψηφιότητα ως το απόλυτο off road στον κόσμο διεκδικώντας τα σκήπτρα από το Hummer, το σύστημα τετρακίνησης περιλαμβάνει πέντε ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά που κλειδώνουν έως 100% (η διαχείριση τους γίνεται από τρεις διακόπτες στην κονσόλα), ενισχυμένο σύστημα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων και σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών με στάνταρ τροχούς 37 ιντσών!

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 Showcar, Dubai 2013Σε αντίθεση με την στρατιωτική έκδοση που χρησιμοποιεί τρίλιτρο V6 ντίζελ, το θηρίο που βλέπετε εξοπλίζεται με διπλοτούρμπινο V8 χωρητικότητας 5,5 lt που αποδίδει 536 PS και 760 Nm ροπής μετά την περιποίηση της AMG. Το απόβαρο φτάνει τα 3.775 kg και την μετάδοση αναλαμβάνει το αυτόματο κιβώτιο 7G-tronic. Από εκεί και πέρα το transfer case μεταβάλει την σχέση μετάδοσης από την ασφάλτινη 0,87:1 έως την χωμάτινη 2,16:1 ενώ η κατανομή ανάμεσα στους 3 άξονες είναι 30/40/30.

Το μήκος φτάνει τα 5875 mm, το πλάτος τα 2110 mm και το ύψος τα 2210 mm ενώ το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 300 mm (σε σχέση με την G63 AMG) φτάνοντας τα 3120 mm. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι 460 mm (από 250) ενώ η διαφυγή από υδάτινο πέρασμα είναι 1000 mm (από 400). Παράλληλα η γωνία διαφυγής και προσέγγισης έχει αυξηθεί κατά 16 και 27 μοίρες (συνολικά στις 52 και 54 μοίρες) ενώ ανεπίσημα τα 0-100 km/h επιτυγχάνονται σε περίπου 6 sec με την τελική να περιορίζεται για λόγους ασφαλείας στα 160 km/h.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!