NEA

Aston Martin Rapide S, τρέχει και με υδρογόνο!

ASTON-RAPIDE-S-HYDROGEN-HYBRID (2)

Η βρετανική φίρμα γιορτάζει τα 100ά γενέθλια της με μία ξεχωριστή Rapide S η οποία εκτός από αμόλυβδη καταναλώνει και υδρογόνο!

ASTON-RAPIDE-S-HYDROGEN-HYBRID (3)Στόχος της Aston Martin δεν είναι μόνο να συμμετάσχει στον 24ώρα αγώνα του Nurburgring αλλά να περάσει στην ιστορία ως το πρώτο υδρογονοκίνητο με μηχανή εσωτερικής καύσης που θα πραγματοποιήσει και τον πιο «πράσινο» γύρο με σχεδόν μηδενική εκπομπή CO2!

Υδρογόνο· σε κυψέλες ή κυλίνδρους;

ASTON-RAPIDE-S-HYDROGEN-HYBRID (1)Η Aston Martin Hybrid Hydrogen Rapide S με το νούμερο 007 στις πόρτες (όχι, εδώ δεν εμπλέκεται ο James Bond) εξοπλίζεται με V12 κινητήρα χωρητικότητας 6.000 cc και διπλό τούρμπο. Το μυστικό της κρύβεται στην μετατροπή του συστήματος ψεκασμού ώστε να μπορεί να λειτουργεί και με υδρογόνο το οποίο βρίσκεται σε τέσσερις δεξαμενές.

Αυτοεκπληρωμένες προσδοκίες κατανάλωσης!

ASTON-RAPIDE-S-HYDROGEN-HYBRID (4)Η χωρητικότητα τους φτάνει τα 3,5 kg υδρογόνου υπό πίεση 350 bar προσφέροντας αυτονομία για περίπου 250 km ή 10 γύρους στο Nordschleife. O V12 μπορεί να λειτουργεί με αμόλυβδη, με υδρογόνο ή και με τα δύο καύσιμα. Όταν η Aston κινείται μόνο με υδρογόνο η εκπομπή CO2 είναι σχεδόν μηδενική και το θέμα έχει ενδιαφέρον αφού μιλάμε για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο.

FCEV, η μεγάλη επιστροφή! 

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button