NEA

Porsche, ραντεβού τον Σεπτέμβρη!

Porsche 911 and 911 Turbo 2013 (5)

Τον Σεπτέμβριο θα πραγματοποιηθεί στο κοινό η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας 911 Turbo & Turbo S η οποία έχει προγραμματισθεί για την έκθεση της Φρανκφούρτης…

Η Porsche προχώρησε στην πλήρη αποκάλυψη της νέας 911 Turbo η οποία είναι μακρύτερη κατά 40 mm (4490 mm συνολικά) και φαρδύτερη κατά 28 mm (1878), σε σχέση με την Carrera 4. Το μεταξόνιο υπολείπεται κατά 100 mm (2450 mm) σε αντίθεση με τα αυξημένα μετατρόχια ενώ και οι δύο εκδόσεις της 911 Τurbo εξοπλίζονται με 20άρες ζάντες. Συγκεκριμένα, η 911 Turbo χρειάζεται 3,2 sec για τα 0-100 km/h με την Turbo S να ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία σε 3,1 sec. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 318 km/h ενώ σημειώστε πως υπάρχει ενεργή πίσω αεροτομή τριών σταδίων.

Ποιος επινόησε την διπλή σύμπλεξη;

Porsche 911 and 911 Turbo 2013 (4)Η υπερτροφοδοτούμενη 911 εξοπλίζεται και στις δύο εκδόσεις της με εξακύλινδρο μπόξερ 3,8 lt άμεσου ψεκασμού ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η τουρμπίνα είναι τεχνολογίας VTN (πρόκειται για τον μοναδικό βενζινοκινητήρα στον κόσμο που χρησιμοποιεί στροβιλοσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας) . Στην περίπτωση της 911 Turbo η ισχύς είναι 520 PS ενώ στην ισχυρότερη Turbo S η απόδοση αυξάνεται στους 560 PS. H ροπή μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω του κιβωτίου PDK με στάνταρ σύστημα start&stop ενώ η μέση τυποποιημένη κατανάλωση έχει μειωθεί έως 16%.

Porsche, ελβετική πρεμιέρα για τη νέα 911 GT3

To σύστημα τετρακίνησης PTM έχει αναβαθμιστεί με ηλεκτροϋδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη όπου είναι υδρόψυκτος ώστε το σύστημα να λειτουργεί αποτελεσματικά κάτω από σκληρή χρήση π.χ. σε πίστα ή σε ανάβαση. Ιδιαίτερης μνείας χρίζει το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης όπου στους πίσω τροχούς υπάρχουν δύο ηλεκτρομηχανικοί ενεργοποιητές (ένας σε κάθε πίσω τροχό). Η γωνία διεύθυνσης των πίσω τροχών έχει εύρος 2,8 μοίρες από την ευθεία και ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου.

Ποιος επινόησε το τούρμπο;

Porsche 911 and 911 Turbo 2013 (10)Με ταχύτητα κάτω από 50 km/h οι πίσω τροχοί στρίβουν σε αντίθετη κατεύθυνση από ότι οι εμπρός διευκολύνοντας π.χ. στους επιτόπιους ελιγμούς. Για να αντιληφθεί κανείς το όφελος η γερμανική εταιρία λέει πως είναι σα να έχει κοντύνει το μεταξόνιο κατά 250 mm. Σε ταχύτητες πάνω από 80 km/h οι πίσω τροχοί στρίβουν παράλληλα με τους εμπρός, κάτι που ισοδυναμεί  με εικονική αύξηση του μεταξονίου κατά 500 mm προσφέροντας σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Porsche, τα tech-lights της νέας Cayman!

Τέλος, να πούμε πως στη γερμανική αγορά η 911 Turbo κοστίζει 162.055€ ενώ η 911 Turbo S 192.256€. Φυσικά, αυτά για όποιον διαθέτει το ανάλογο πορτοφόλι και δεν συμμετέχει στο γερμανικό εμπάργκο…

Hypercars, υπόθεση για τρεις!


caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!