NEA

BMW, ταξίδι στο κέντρο της R1200GS!

2013 new BMW R 1200 GS Air-water-cooled boxer engine (11)

Ένα εκπληκτικό βίντεο μας δείχνει την τεχνολογία που εσωκλείει η πρώτη υδρόψυκτη μοτοσικλέτα της BMW με boxer κινητήρα…

Η μεγάλη GS είναι μία από τις πιο επιβλητικές μοτοσικλέτες της BMW και παρουσιάστηκε πριν από μερικούς μήνες. Ο νέος δικύλινδρος είναι υδρόψυκτος αλλά παρόλα αυτά η αρχιτεκτονική των κυλίνδρων επιτρέπει την διατήρηση των ψυκτρών ενώ η μετάδοση έχει ενσωματωθεί στον στροφαλοθάλαμο και παύει να είναι ανεξάρτητη. To βίντεο δείχνει αναλυτικά το σύστημα ψύξης, την ροή καυσίμου, την λίπανση, το κιβώτιο ταχυτήτων και πολλά άλλα με εκπαιδευτικό χαρακτήρα που μπορούν να βοηθήσουν στην κατανόηση διαφόρων συστημάτων.

Νέα BMW R 1200 GS
Κινητήρας
Τύπος Αεροϋδρόψυκτος τετράχρονος δικύλινδρος επίπεδος κινητήρας, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, ένας άξονας εξισορρόπησης
Διάμετρος x Διαδρομή 101 mm x 73 mm
Κυβισμός 1,170 cc
Μέγιστη ισχύς 92 kW (125 ίπποι) στις 7.750 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 125 Nm στις 6.500 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης 12.5 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός / ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα (BMS-K+) με ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού
Διαχείριση καυσαερίων Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3
Επιδόσεις / Κατανάλωση Καυσίμου
Τελική ταχύτητα over 200 km/h
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h 4,1 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h 5,5 l
Τύπος καυσίμου Σούπερ αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95 (RON)
Ηλεκτρικό Σύστημα
Εναλλάκτης Τριφασικός εναλλάκτης 580 W (ονομαστική ισχύς)
Μπαταρία 12 V / 11,8 Ah, χωρίς απαιτήσεις συντήρησης
Σύστημα μετάδοσης ισχύος
Συμπλέκτης Υγρού τύπου, με υδραυλική λειτουργία
Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ελικοειδή γρανάζια
Δευτερεύουσα μετάδοση Με άξονα μετάδοσης
Πλαίσιο / φρένα
Πλαίσιο Πλαίσιο δύο τμημάτων, εμπρόσθιο και βιδωτό πίσω υποπλαίσιο, κινητήρας ως φέρον στοιχείο
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού BMW Motorrad Telelever, ράβδος διαμέτρου 37 mm, κεντρικό ελατήριο
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού Αλουμινένιο μονό ψαλίδι με BMW Motorrad Paralever. Ελατήριο WAD (απόσβεση ανάλογα με τη διαδρομή), υδραυλικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση (συνεχώς μεταβαλλόμενη) από τη ροζέτα, ρυθμιζόμενη επαναφορά από ροζέτα
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω 190 mm / 200 mm
Μεταξόνιο 1.507 mm
Γωνία κάστερ 99.6 mm
Γωνία τιμονιού 64.5°
Ζάντες Ζάντες από χυτό αλουμίνιο
Ζάντα, εμπρός 3,00 x 19″
Ζάντα, πίσω 4,50 x 17″
Ελαστικό, εμπρός 120/70 R 19
Ελαστικό, πίσω 170/60 R 17
Φρένο, εμπρός Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 305 mm, δαγκάνες τεσσάρων ακτινικών εμβόλων
Φρένο, πίσω Μονός δίσκος διαμέτρου 276 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
ABS BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο), μπορεί να απενεργοποιηθεί
Διαστάσεις / βάρη
Μήκος 2.210 mm
Πλάτος (με καθρέπτες) 953 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες) 1.450 mm
Ύψος σέλας, βάρος κενό 850 / 870 mm (χαμηλή σέλα** 820 / 840 mm, χαμηλωμένη ανάρτηση* 790/810 mm) *ΟΕ
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, βάρος κενό 1870 / 1910 mm (χαμηλή σέλα** 1820 / 1860 mm, χαμηλωμένη ανάρτηση* 1770/1810 mm) *ΟΕ
Βάρος άνευ φορτίου, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ 1) 238 kg
Βάρος με άδεια δοχεία
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος 450 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό) 212 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ 20 l
Ρεζέρβα approx. 4 l

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button