NEA

Dr. Caroto: ώρα για συζήτηση!

caroto discuss

Το caroto.gr ενθαρρύνει τον διάλογο μέσω του discuss όπου μπορεί κανείς να θέσει διάφορα ερωτήματα!

Η ομάδα του caroto.gr δηλώνει πρόθυμη να λύσει όσες απορίες μπορεί ενώ φυσικά οποιοσδήποτε μπορεί να συμμετάσχει στην συζήτηση παραθέτωντας την δική του άποψη! Ο Dr. Caroto δεν είναι άλλος από τον καθένα που συμμετέχει κάνοντας ερωτήσεις ή λαμβάνοντας απαντήσεις για θέματα που τον απασχολούν!

Δείτε τα παρακάτω σχόλια, προσθέστε το δικό σας σχόλιο ή οποιαδήποτε απορία χωρίς φόβο και με μπόλικο πάθος για την αυτοκίνηση!

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Εχω ενα Μitsubishi asx 1.8 d model 2011.Στις 2000 στροφες με οποιαδήποτε ταχύτητα αρχίζει να σκορτσάρει(κλωτσιματάκια διακοπτόμενα) εάν πατήσω λίγο το γκάζι ανεβαίνουν λίγο οι στροφές και σταματάει το κλωτσιμα όπως επίσης αν πέσουν οι στροφές λιγο κάτω απο 2000 επίσης σταματάει να το κάνει.Μπορείτε να μου δώσετε μια εξήγηση? Σημειώνω οτι εγινε καθαρισμός dpf,egr.

    1. Καλησπέρα, το πιθανότερο να οφείλεται σε κακής ποιότητας καύσιμο. Δοκιμάστε 1-2 γεμισματα σε αλλο πρατήριο, Αν συνεχίσει πρέπει να πάτε σε συνεργείο για να βάλουν διαγνωστικό και να δουν αν ανεβάζει σωστά πίεση το common rail ή οφείλεται σε άλλο πρόβλημα.

  2. Καλησπέρα κι από ‘μένα. Ασχολούμαι με την μηχανολογία και τα αυτοκίνητα τα τελευταία 3-4 χρόνια (κυρίως θεωρητικά). Ένα θέμα που με δυσκολεύει ιδιαίτερα είναι το συγχρονιζέ. Όχι ο σκοπός ύπαρξής του, αλλά οι αρχή λειτουργίας του. Έχω μελετήσει αρκετή βιβλιογραφία, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω βρεί κάτι αρκετά αναλυτικό κι εκτενές πάνω στον συγκεκριμένο μηχανισμό. Αν είναι εύκολο να μου δώσετε μια αναλυτική εξήγηση ή (ακόμα καλύτερα για σας και τον χρόνο σας) αν γνωρίζεται κάποια πηγή να με παραπέμψετε σε αυτήν.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button