NEAΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Γιατί οι Αμερικάνοι λατρεύουν την German Autobahn!

German Autobahn (12)

Φυσικά δεν είναι μόνο οι Αμερικάνοι που λατρεύουν την «άουτομπάν» (Autobahn ή Autobahnen)  αλλά και χιλιάδες άλλοι που την επισκέπτονται για ένα και μόνο λόγο: την ταχύτητα!

German Autobahn (2)Πριν από μερικές μέρες στο Pebble Beach της Καλιφόρνια παρουσιάστηκαν αρκετά σπορ μοντέλα. Μάλιστα, ο χλιδάτος όρμος στην Καλιφόρνια έχει καθιερωθεί σε πάρτι για λίγους και εκλεκτούς με ενδιαφέρον για τους αγώνες και την ταχύτητα. Το ειρωνικό είναι πως στους αμερικανικούς δρόμους θα πρέπει να είσαι α) τολμηρός, β) λεφτάς, γ) ανόητος και πολλά άλλα αν θες να το ρισκάρεις με το όριο ταχύτητας στα 70 mph (ή στα 112 km/h που ισχύει από το 2017 στις περισσότερες πολιτείες των ΗΠΑ) και να δεις στους καθρέπτες σου τον «φάρο» από το περιπολικό ενός «Ρόσκο» να αναβοσβήνει.

Γενικότερα σε «προηγμένες» χώρες με αυστηρή αστυνόμευση και χαμηλά όρια ταχύτητας δημιουργούν θέμα στους λάτρεις της ταχύτητας. Για παράδειγμα, o Tom Hanks έχει εκφράσει δημόσια τον ενθουσιασμό του να οδηγεί σε ένα δρόμο δίχως όριο ταχύτητας: στην German Autobahn, την μοναδική οδό ταχείας κυκλοφορίας στην Ευρώπη δίχως όριο ταχύτητας σε συγκεκριμένα σημεία!

Speed Limits GermanyΓια την ακρίβεια το όριο ταχύτητας δεν ισχύει για τα περίπου 2/3 των κοντά 13.000 km των German Autobahn. Οι γερμανικοί αυτοκινητόδρομοι ξεκίνησαν να κατασκευάζονται λίγο πριν ανέβει στην εξουσία ο μακιαβέλης Αδόλφος Χίτλερ o οποίος σίγουρα ποτέ δεν θα φανταζόταν πως Αμερικάνοι, Κινέζοι και πολλοί άλλοι θα έκλειναν  τουριστικά πακέτα (περίπου στα 3.000€ μια ενδεικτική τιμή για τους Κινέζους) μόνο και μόνο για να οδηγήσουν δίχως το άγχος του ορίου ταχύτητας!

Το πρώτο τμήμα της Autobahn άνοιξε μεταξύ της Κολονίας και της Βόννης τον Αύγουστο του 1932. Μέχρι το 1975 είχαν κατασκευαστεί τα μισά χιλιόμετρα μέχρι η Autobahn να φτάσει τα 12.845 km το 2010.  Πριν από μερικούς μήνες είχε τεθεί θέμα ορίου ταχύτητας σε όλη την Autobahn ξεσηκώνοντας την πλειοψηφία της γερμανικής γνώμης. Μέχρι και η ADAC επισήμανε πως η Autobahn είναι βάσει στατιστικών ένας από τους ασφαλέστερους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας στον κόσμο ενώ από την άλλη τίθεται και το θέμα γοήτρου μίας αυτοκινητοβιομηχανίας που της αρέσει να μας υπενθυμίζει «πως η ταχύτητα πολλών μοντέλων περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h».

Speed Limits EuropeΘέμα γοήτρου ή όχι δεν σημαίνει πως στις γερμανικές Autobahn οι οδηγοί κινούνται «με όσα πάει» έχοντας πάντοτε υπόψη τους πως με μια λογική ταχύτητα (130-150 km/h) περισσότερο ωφελεί η οικονομία καυσίμου παρά τα επιπλέον λεπτά της ώρας που θα φτάσει κανείς νωρίτερα στον προορισμό του, αναφέρει η εφημερίδα Welt. Αυτά έχουν δείξει και μελέτες γερμανικών περιοδικών αυτοκινήτου (όπως το Auto Bild) οπότε το συμπέρασμα είναι πως οι γερμανικές Autobahn είναι θέμα περισσότερου γοήτρου αποκτώντας παράλληλα εθνικιστική υπόσταση που θα μπορούσε να επηρεάσει μια εκλογική αναμέτρηση…

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Σχόλια

  1. «…στις περισσότερες πολιτείες των ΗΠΑ ισχύει το όριο των 90 km/h!)…»

    As of May 15, 2017, 41 states have maximum speed limits of 70 mph (112,6 km/h) or
    higher. 18 of those states have 75 mph (120,7 km/h) speed limits or higher…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close