NEA

Honda S660 Concept, στο ρυθμό του Beat!

Honda-Tokyo-Show-2013 (10)

Ανάμεσα σε διάφορα άλλα εκθέματα η ιαπωνική εταιρία θα παρουσιάσει στην έκθεση του Τόκιο ένα πρωτότυπο διθέσιο μοντέλο.

Το Honda Beat ήταν ένα διθέσιο πισωκίνητο κεντρομήχανο roadster (στην Ιαπωνία ανήκε στην «πράσινη» κατηγορία kei car με μικρό σε κυβισμό μοτέρ και διάφορες φοροαπαλλαγές) που παράχθηκε από το 1991 έως το 1996 και ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο που εγκρίθηκε από τον Soichiro Honda πριν αυτός αφήσει τα εγκόσμια.

Αν και το S660 Concept που θα παρουσιαστεί τέλη Νοεμβρίου στο Τόκιο μοιάζει περισσότερο με εξέλιξη του EV-STER, οι Ιάπωνες λένε πως πηγή έμπνευσης αποτέλεσε το Beat που είχε σχεδιαστεί από τον Pininfarina. Δικαιολογημένα καθώς το S660 θα εξοπλίζεται με 3-κύλινδρο τούρμπο μοτέρ χωρητικότητας 0,66 lt (το Beat είχε παρόμοιου τύπου αλλά ατμοσφαιρικό μοτέρ). Λέτε οι Ιάπωνες να αρχίσουν να τουρμπίζουν σιγά σιγά μπαίνοντας στο downsizing;

[accordion close=”1″ title=”ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ HONDA ΓΙΑ ΤΟ 43ο ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΚΙΟ”]H  Honda Motor Co., Ltd ανακοίνωσε σήμερα τα μοντέλα των αυτοκινήτων (πρωτότυπα μοντέλα και μοντέλα παραγωγής), τις μοτοσυκλέτες καθώς επίσης και τη σειρά των Honda Power Equipment που θα παρουσιάσει στο 43ο Σαλόνι Αυτοκινήτου του, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Tokyo Big Sight στις 20 Νοεμβρίου.

Τα πιο σημαντικά εκθέματα του περιπτέρου της Honda θα είναι το Honda S660 CONCEPT, ένα ανοιχτό σπορ μίνι, το μοντέλο παραγωγής του URBAN SUV CONCEPT σε παγκόσμια πρεμιέρα και το NSX CONCEPT, η επόμενη γενιά του σούπερ σπορ μοντέλου που κάνει το Ιαπωνικό ντεμπούτο του.

Στο περίπτερο της Honda θα εκτίθεται επίσης το νέο UNI-CUB, μία συσκευή προσωπικής μετακίνησης που σχεδιάστηκε με βάση το μότο ‘αρμονία με τον άνθρωπο’. Επιπλέον, οι επισκέπτες θα μπορούν να απολαύσουν την παγκόσμια πρεμιέρα του N-WGN, του τέταρτου μοντέλου της N Series μίνι οχημάτων και αρκετά μοντέλα παραγωγής, όπως το νέο Accord Plug-in Hybrid – που έχει λάβει εγκωμιαστικές κριτικές – και το Fit με Earth Dreams Technology.

Στον κλάδο των μοτοσυκλετών, θα υπάρχουν αρκετά προγραμματισμένα μοντέλα παραγωγής, ανάμεσα στα οποία το DUNK, ένα σκούτερ 50 cc νέου στυλ που προορίζεται για την Ιαπωνική αγορά και εφοδιάζεται με νέο υγρόψυκτο κινητήρα.

Το παρών στο περίπτερο της Honda θα δώσουν επίσης:

Αυτοκίνητα

Αγωνιστικό μοντέλο:

● RA271 – Το πρώτο αγωνιστικό εργαλείο F1 της Honda που έτρεξε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 το 1964.

Λοιπά μοντέλα:

●MC-β – Ένα μικροσκοπικών διαστάσεων ηλεκτρικό όχημα πόλης για καθημερινές μετακινήσεις μικρών αποστάσεων που θα δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες σε συνεργασία με τοπικές κυβερνήσεις. Το μοντέλο θα εκτίθεται στο SMART MOBILITY CITY 2013.

● Sports 360 –Το πρώτο αυτοκίνητο που η Honda παρουσίασε στο κοινό το 1962. Βασισμένα στο μικρό σπορ μοντέλο, το S500 – το πρώτο σπορ αυτοκίνητο Honda – το S600 και το S800 προχώρησαν στη συνέχεια στο στάδιο μαζικής παραγωγής. Μπορούμε να πούμε ότι αυτό το  μοντέλο είναι το σημείο εκκίνησης για τις αυτοκινητιστικές δραστηριότητες της Honda. (replica model). 

Μοτοσικλέτες

Προγραμματισμένα μοντέλα παραγωγής:

● DUNK

● CB1300 Super BOL D’OR

● CB400 Super BOL D’OR

● CB400 Super Four

● CBR250R

Πρωτότυπα μοντέλα:

● DUNK Custom Concept

● Cross Cub Custom Concept

Αγωνιστικές μηχανές:

● RC142 – Η πρώτη μοτοσικλέτα της Honda που έτρεξε στο Isle of Man TT Race το 1959, 125 cc. (replica model)

● RC213V – Έτρεξε στο 2013 Road Racing World Championship MotoGP Class.

● CRF450 RALLY –Θα τρέξει στο Ράλι Ντακάρ 2014 – Αργεντινή, Βολιβία, Χιλή.

● CBR250R Sports βασικό μοντέλο. (Ειδικό αγωνιστικό μοντέλο)

Λοιπά:

● Super Cub C100 –Το πρώτο μοντέλο Super Cub 50 που κατασκευάστηκε το 1959.

Honda Power Equipment

● F90 μηχανή κουρέματος γκαζόν – η πρώτη ολοκληρωμένη μηχανή κουρέματος γκαζόν βαρέως τύπου της Honda με αερόψυκτο κινητήρα diesel. Αυτό τα μοντέλο λανσαρίστηκε το 1966.

● Miimo αυτόματο χλοοκοπτικό μηχάνημα που εξελίχθηκε αποκλειστικά για την Ευρωπαϊκή αγορά.

Ρομποτική Τεχνολογία Honda

● Νέο UNI-CUB

● ASIMO[/accordion]

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button