NEA

Έτοιμο για το σαλόνι το Nissan GT-R Nismo!

Nissan-GT-R_Nismo_2015_1000 (23)

Μετά από πάμπολλες δοκιμές, ρυθμίσεις και επεμβάσεις το Nissan GT-R Nismo είναι έτοιμο για το πανευρωπαϊκό του ντεμπούτο στο σαλόνι της Γενεύης (4 Μαρτίου).

Το Nissan GT-R Nismo διαθέτει σχεδίαση που συνάδει με τη μακροχρόνια αγωνιστική φιλοσοφία του θρυλικού αγωνιστικού οίκου της εταιρείας. Έχει  αναρίθμητες τεχνολογίες, εμπνευσμένες από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με γνώμονα τη βελτίωση της απόδοσής του μέσω της εξαιρετικής  αεροδυναμικής, της ανάρτησης, των συστημάτων μετάδοσης αλλά και κίνησης, δημιουργώντας ένα εξαιρετικά ισορροπημένο μηχάνημα οδήγησης  που είναι έτοιμο να βγει τόσο στο δρόμο, όσο και  στην πίστα.

Το ιαπωνικό supercar είναι ήδη  διαθέσιμο στην Ιαπωνία, ενώ οι πωλήσεις του στην Γηραιά Ήπειρο αναμένεται να ξεκινήσουν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Ένα μεγάλο μέρος της εξέλιξής του έχει γίνει στη διάσημη πίστα Nürburgring Nordschleife , που θεωρείται ως μία από τις πιο δύσκολες  στον κόσμο. Για την ιστορία, το Nissan GT-R Nismo, κατέχει το ρεκόρ χρόνου για αυτοκίνητο παραγωγής (η ΜcLaren P1 θεωρείται πιο περιορισμένης) στην παραπάνω πίστα, με 7 λεπτά και 08.679 δευτερόλεπτα.

Η καρδιά του GT-R Nismo είναι ο γνώριμος κινητήρας V6 των 3,8 λίτρων με αναβαθμισμένη ισχύς στους 600PS (441kw ) και ροπή που αγγίζει τα 652 Nm. Το αγωνιστικό μηχανικό σύνολο συμπληρώνεται από νέους, υψηλής ροής και μεγάλης χωρητικότητας υπερσυμπιεστές, οι οποίοι χρησιμοποιούνται και στα αγωνιστικά GT3, βελτιώνοντας με αυτό τον τρόπο στο έπακρο την αναπνοή του μοτέρ, ενώ ο βελτιστοποιημένος ανεξάρτητος έλεγχος χρονισμού της ανάφλεξης για κάθε κύλινδρο, καθώς και οι αναβαθμισμένες αντλίες καυσίμου, προσφέρουν ιδανικό μείγμα καύσης και συμπίεσης.

Πόσοι μηχανικοί φτιάχνουν τον V6 του Nissan GT-R;

Σε ότι αφορά το σασί του GT-R Nismo, τα ελατήρια και οι ειδικά σχεδιασμένες και ρυθμισμένες αναρτήσεις  DampTronic της Bilstein, προσφέρουν εξαιρετικά επίπεδα πρόσφυσης και προοδευτική πληροφόρηση στον οδηγό, ανάλογα με τη ταχύτητα του αυτοκινήτου. Το σύστημα αναρτήσεων συμπληρώνει η δυνατότητα 3 επιλογών, Comfort, Normal και R, από τον οδηγό. Τα αποκλειστικής σχεδίασης και ανάπτυξης  ελαστικά του GTR- Nismo εξασφαλίζουν την απαιτούμενη πρόσφυση και κράτημα με διαστάσεις  255/40 ZRF20 εμπρός  και  285/35 ZRF20, πίσω.

Με  νέες συνδέσεις στα εμπρός ψαλίδια και  με υψηλής αντοχής βίδες που αυξάνουν την ακαμψία στη πλήμνη του τροχού, η σταθερότητα τόσο με υψηλές ταχύτητες σε στροφές όσο και στις ευθείες, είναι εκ των ων ουκ άνευ. Το σύνολο της ευστάθειας συμπληρώνεται από  τις παχύτερες αντιστρεπτικές δοκούς  που περιλαμβάνουν ένα 17,3mm κοίλο κομμάτι στο πίσω μέρος, γεγονός που θέτει νέα δεδομένα  στην στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος.

Στον τομέα της σχεδίασης και της αεροδυναμικής, η Nismo, χρησιμοποιώντας  την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στις τεχνικές προσομοίωσης για την ανάλυση της ροής του αέρα, έχει αναπτύξει για το GT-R Nismo, ένα αεροδυναμικό πακέτο που βελτιώνει το κράτημα, ελαχιστοποιεί τις αρνητικές επιπτώσεις της οπισθέλκουσας, ενώ παράλληλα προσδίδει στο supercar της Nissan ένα “απειλητικό” ύφος,  με δυναμική εμφάνιση. Επιπλέον, ένα νέο, κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, αεροδυναμικό bodykit  που περιλαμβάνει τον εμπρός προφυλακτήρα, την πίσω αεροτομή αλλά και τα εμπρός spoiler, παράγει επιπλέον 100 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης όταν το GT-R κινείται με ταχύτητες της τάξης των 300 χλμ/ώρα, γεγονός που μεταφράζεται για τον οδηγό σε μεγάλη ευστάθεια, με χειρισμούς χειρουργικής ακριβείας αλλά και με ποιότητα κύλισης.

Το Nissan GT-R Nismo θα είναι διαθέσιμο σε πέντε χρώματα, ήτοι:  Brilliant White Pearl, Meteor Flake Pearl Black, Ultimate Metallic Silver και Vibrant Red. Επιπλέον, θα διατίθεται αποκλειστικά για  το GT-R Nismo , το χρώμα Dark Matte Grey που αναδεικνύει με τρόπο μοναδικό,  την επιβλητική εξωτερική εμφάνισή του. Το δυναμικό πακέτο εμφάνισης, συμπληρώνουν οι 6 ακτίνων μαύρες ζάντες που είναι εμπνευσμένες από το αγωνιστικό μοντέλο του GT-R της κατηγορίας GT500, στο πρωτάθλημα του SUPER GT.

Στο εσωτερικό,  το …κόκπιτ του Nissan GT-R Nismo εμπνέει απόλυτη εμπιστοσύνη στον οδηγό του, τόσο λόγω των υλικών της κατασκευής του, όσο και της κορυφαίας θέσης οδήγησης.  Τα εργονομικά, φτιαγμένα από ανθρακονήματα,  ανακλινόμενα καθίσματα της RECARO, προσφέρουν την άνεση, την στήριξη  αλλά και την  σταθερότητα που απαιτείται για τον οδηγό και τους επιβάτες ενός τέτοιου αυτοκινήτου.  Το τιμόνι του GT-R Nismo, εκτός από την υψηλή λειτουργικότητα και ανατροφοδότηση που προσφέρει στον οδηγό του, είναι σχεδιασμένο και εμπνευσμένο μέσα από τη θρυλική πορεία της Nismo στους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με επένδυση Alcantara, με τρεις ακτίνες, με κόκκινο σήμα στο κέντρο και με κόκκινες ραφές. Αντίστοιχες, διακοσμητικού χαρακτήρα πινελιές  στην καμπίνα, περιλαμβάνουν διακριτικές κόκκινες ραφές στα καθίσματα και στο κέντρο της κονσόλας, με ανάλογες επενδύσεις και στις  πόρτες.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!