ΔΟΚΙΜΕΣ

Fiat 500 ΜΥ 2014 [first drive]

Fiat 500 Cult MY 2014 Geneva (4)

Οδηγούμε στην Ιταλία το ανανεωμένο «πεντακοσαράκι» στη νέα του έκδοση με τον ψηφιακό πίνακα και τους 105 ίππους.

Την ίδια περίοδο που οδηγήσαμε το Fiat 500L είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και το ανανεωμένο 500 στην ευρύτερη περιοχή του Μπαλόκο (κοντά στο Μιλάνο). Όπως είθισται σε μοντέλα που τον πρώτο λόγο έχει το στιλ, ξεκινάμε από τις αισθητικές επεμβάσεις. Αν αναζητήσετε κάποια στο αμάξωμα, απλά δεν θα βρείτε καμία διότι οι Ιταλοί κρίνουν πως το 500 δείχνει τόσο «τρέντι», όσο όταν το πρωτοείδαμε… και δεν έχουν άδικο.

Έτσι, η ειδοποιός διαφορά έχει να κάνει με το εσωτερικό και συγκεκριμένα με τον πίνακα οργάνων (που μπέρδευε κάπως με την αλλεπάλληλη θέση του ταχύμετρου με το στροφόμετρο) που την θέση του παίρνει ένας νέος ψηφιακός με οθόνη 7” TFT, που προσφέρεται για πρώτη φορά στην κατηγορία και εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Magneti Marelli (στάνταρ στην έκδοση Cult, προαιρετικός στις υπόλοιπες).

Ο νέας πίνακας οργάνων είναι σαφώς πιο ευανάγνωστος και λειτουργικός από τον αναλογικό ενώ ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της οθόνης TFT περιλαμβάνει την ενσωμάτωσή της στο δοκιμασμένο σύστημα πλοήγησης Blue&Me TomTom 2, συγκεντρώνοντας τελικά στην ίδια οθόνη όλες τις πληροφορίες για το ηχοσύστημα, το τηλέφωνο και τον υπολογιστή ταξιδιού, μαζί με την πλοήγηση. Επιπλέον η οθόνη δείχνει και το σήμα ενεργοποίησης του διακόπτη “Sport” στην έκδοση με τον κινητήρα 0.9 TwinAir Turbo 105 HP.

Μιας και μιλήσαμε για κινητήρες να πούμε πως ο νέος Twinair ταιριάζει γάντι στο 500 και παρά την έλλειψη ροπής στις χαμηλές στροφές, είναι πολύ πιο στρωτός από την μικρότερη έκδοση και με αισθητά λιγότερους κραδασμούς. Συγκεκριμένα, ο νέος 0.9 TwinAir αποδίδει 105 ίππους στις 5.500 στροφές με μέγιστη ροπή 145 Nm στις 2.000 στροφές με καλές επιδόσεις (188 χλμ./ώρα τελική, 0-100 χλμ./ώρα σε 10 δλ., κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ., 99 g/km CO2). Όπως και στις προηγούμενες εφαρμογές του Turbo TwinAir, το ECO mode είναι επίσης διαθέσιμο και στη νέα έκδοση του Fiat 500 μειώνοντας την απόδοση (στα 120 Nm και η ισχύς στους 98 ίππους) προς όφελος της κατανάλωσης ενώ στάνταρ είναι το σύστημα Start&Stop. Εδώ να πούμε πως υπάρχει και έκδοση 500 1.2 LPG που καταναλώνει υγραέριο.

Fiat 500 Cult. Είναι η κορυφαία έκδοση της γκάμας του 500, διαθέσιμη σε κλειστή και κάμπριο έκδοση. H κορυφαία έκδοση Cult χαρακτηρίζεται από το δίχρωμο αμάξωμα στο οποίο συνυπάρχουν ένα από τα χρώματα της γκάμας, συμπεριλαμβανομένου και του νέου Lattementa Green, και μία οροφή που ένα μέρος της είναι γυάλινο και το υπόλοιπο βαμμένο σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα ενώ όλα αυτά ενισχύονται με νέες λεπτομέρειες χρωμίου σε στοιχεία του αμαξώματος, όπως το πόμολο του χώρου αποσκευών και καλύμματα των καθρεφτών

Το ίδιο στιλ υπάρχει και στο εσωτερικό, όπου ξεχωρίζουν τα νέα δερμάτινα καθίσματα (με επιλογή ανάμεσα σε τρία διαφορετικά χρώματα, μαύρο, κόκκινο και “tobacco), που ταιριάζουν όμορφα με το ταμπλό, το οποίο είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος.

Το νέο 500 Cult είναι διαθέσιμο με τον τούρμπο ντίζελ 1.3 MultiJet II 95 HP και τους βενζινοκινητήρες 1.2 69 HP και 0.9 TwinAir Turbo 85 HP (και οι δυο διαθέσιμοι και με το κιβώτιο Dualogic), όπως επίσης και με το νέο 0.9 TwinAir Turbo 105 HP. Παρακάτω μπορείτε να δείτε όλες τις τιμές μαζί με του 500L.

     Τελική Τιμή (€)  Ενέργεια (€)  Τελική Τιμή με Απόσυρση (€)
Μοντέλο
   
500 1.2 69hp POP 12.750 € 700 € 11.290 €
500 1.2 69hp LOUNGE 13.800 € 700 € 12.270 €
500 0.9 Twinair 85hp COLOR THERAPY 14.600 € 1.000 € 13.300 €
500 0.9 Twinair 85hp LOUNGE 15.100 € 1.000 € 13.800 €
500 0.9 Twinair 85hp SPORT 15.100 € 1.000 € 13.800 €
500 0.9 Twinair 105hp LOUNGE 15.900 € 1.000 € 14.600 €
500 0.9 Twinair 105hp SPORT 15.900 € 1.000 € 14.600 €
500 1.3 MTJ 95hp POP 15.200 € 700 € 13.540 €
500 1.3 MTJ 95hp LOUNGE 16.250 € 700 € 14.590 €
500 1.3 MTJ 95hp SPORT 16.250 € 700 € 14.590 €
500 CABRIO 1.2 69hp POP 15.750 € 700 € 14.150 €
500 CABRIO 1.2 69hp LOUNGE 16.800 € 700 € 15.150 €
500 CABRIO 0.9 Twinair 85hp LOUNGE 18.100 € 1.000 € 16.800 €
500 CABRIO 0.9 Twinair 105hp LOUNGE 18.900 € 1.000 € 17.600 €
500 CABRIO 1.3 MTJ 95hp LOUNGE 19.250 € 1.000 € 17.290 €
         
500L 1.4 95hp POP 15.600 € 1.000 € 13.640 €
500L 1.4 95hp POP STAR 17.000 € 1.000 € 15.040 €
500L 1.4 T-Jet 120hp POP STAR 18.850 € 1.000 € 17.550 €
500L 1.4 T-Jet 120hp LOUNGE 20.450 € 1.400 € 18.750 €
500L 1.4 T-Jet 120hp TREKKING 20.850 € 1.400 € 19.150 €
500L 1.3 MTJ 85hp POP STAR 19.500 € 1.000 € 17.540 €
500L 1.3 MTJ 85hp LOUNGE 21.100 € 1.400 € 18.740 €
500L 1.3 MTJ 85hp POP STAR MTA 20.600 € 1.000 € 18.640 €
500L 1.3 MTJ 85hp LOUNGE MTA 22.200 € 1.400 € 19.840 €
500L 1.3 MTJ 85hp TREKKING MTA 22.600 € 1.400 € 20.240 €
500L 1.6 MTJ 105hp POP STAR 21.150 € 1.000 € 18.720 €
500L 1.6 MTJ 105hp LOUNGE 22.750 € 1.400 € 19.920 €
500L 1.6 MTJ 105hp TREKKING 23.150 € 1.400 € 20.320 €
500L 1.6 MTJ 105hp BY BEATS 25.050 € 1.400 € 22.220 €
         
500L LIVING 1.3 MTJ 85hp LOUNGE MTA 22.750 € 1.400 € 20.390 €
500L LIVING 1.6 MTJ 105hp LOUNGE 23.300 € 1.400 € 20.470 €

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!