ΔΟΚΙΜΕΣ

Mercedes-Benz E200 Coupe [test drive]

Mercedes-Benz-E200-Coupe-caroto-test-2014 (11)

Υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα για να σου φτιάξουν την ημέρα πριν καν αυτή ξεκινήσει. Ένα από αυτά είναι και η E-Coupe…

Μετά την κάμπριο έκδοση έφτασε και η ώρα της κουπέ φρεσκαρισμένης 200άρας με την εμφατική εμφάνιση. Ένα μεγάλο όμορφο κουπέ με κομψή σιλουέτα η οποία με το πακέτο AMG (χαμηλωμένη ανάρτηση, 18άρες ζάντες, επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες κ.α.) παίρνει μία γοητευτική αγριάδα. Στο εσωτερικό υπάρχει ανάλογος αέρας με την κλασική στιβαρή και σχετικά αυστηρά σκουρόχρωμα άποψη της εταιρίας για ένα μεγάλο κουπέ που δίχως γκρίνιες χωρά με άνεση στις πίσω θέσεις δύο ενήλικες καθώς και τις αποσκευές τους (μεγάλο πορτμπαγκάζ με 450 lt). Όσο για την ποιότητα των υλικών και των συναρμογών αυτή είναι όπως μας έχει συνηθίσει η γερμανική εταιρία: κορυφαία.

Η E200 είναι η μικρότερη και «φτηνότερη» κουπέ που υπάρχει και στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής μας ο δίλιτρος τούρμπο κινητήρας συνδυάζεται με το γνωστό αυτόματο κιβώτιο με τις 7 σχέσεις (η στάνταρ έχει μηχανικό με 6 σχέσεις). Ότι πρέπει για το ταξίδι και την σωστή εκμετάλλευση της ισχύος των 184 ίππων που ασφαλώς και δεν είναι λίγοι για την E-Coupe. Καλές επιδόσεις με ροπή από χαμηλά, ισορροπημένη ανάρτηση που δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να “πλέει” κια δυνατά φρένα στην σβέλτη οδήγηση.

H μετάδοση με μετατροπέα ροπής διαθέτει και σπορ λειτουργία την οποία θα επιλέξεις λίγες φορές μιας και η E-Coupe δεν προορίζεται για ακραίες καταστάσεις. Δεν της αρέσει να πιέζεται στο όριο δίχως αυτό να σημαίνει πως δεν μπορεί να το κάνει και να γλιστρήσει ως ένα ορισμένο σημείο όμορφα την ουρά της. Με ακριβές μπροστινό και καλό σε πληροφόρηση τιμόνι αλλά με κάπως χαλαρό πίσω άξονα, από νωρίς όμως αντιλαμβάνεσαι πως αυτό το αυτοκίνητο φτιάχτηκε κυρίως για άνετες βόλτες.

Και τάχιστα ταξίδια απολαμβάνοντας το πρότυπο της ποιότητας κύλισης και το απόλυτο ήσυχο περιβάλλον με το πιο αεροδυναμικό σύγχρονο μοντέλο που υπάρχει (ο συντελεστής 0,24 είναι ο χαμηλότερος σε μοντέλο παραγωγής). Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα για την κουπέ εκδοχή της E-Class, ένα αυτοκίνητο που δύσκολα μπορεί να αποκτήσει κανείς αλλά να ικανοποιήσει τον οποιοδήποτε…

Mercedes-Benz E 200 Coupe Auto – Τεχνικα χαρακτηριστικα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.991 cc
Διάμετρος x διαδρομή 83,0 x 92,0 mm
Διάταξη/κύλινδροι τετρακύλινδρος σε σειρά
Θέση κινητήρα κατά τον διαμήκη άξονα
Ισχύς 135 kW (184 PS) / 5.500 rpm
Ροπή 270 Nm (27,5 kgm) / 1.200-4.000 rpm
Τροφοδοσία Υπερτροφοδότηση με άμεσο ψεκασμό
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 7,8 sec
Τελική ταχύτητα 240 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 9,6 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 7,4 / 5,6 / 4,5 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 66 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 687 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 130 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο Αυτόματο 7 σχέσεων με μετατροπέα ροπής
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson/Πολλαπλοί σύνδεσμοι
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Dunlop Sp Sport Maxx GT, 235/40 R18 (εμπρός), 255/35 R18 (πίσω, λόγω του εξοπλιστικού πακέτου AMG)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4703 x 1786 x 1397 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1583/1541 mm
Μεταξόνιο 2760 mm
Χώρος αποσκευών 450 lt
Απόβαρο 1.615 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 52.550€
(από 49.750€ με απόσυρση, οι τιμές αφορούν στην έκδοση με μηχανικό κιβώτιο)

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button