ΔΟΚΙΜΕΣ

Mercedes-Benz V-Class [first drive]

Fahrvorstellung Sylt 2014; Die neue Mercedes-Benz V-Klasse – V

Οδηγούμε κοντά στο Αμβούργο τη νέα πρόταση της γερμανικής εταιρίας στα μεγάλα πολυτελή MPV που αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο…

Στην περίπτωση της V-Class δεν μιλάμε για ένα απλό MPV αλλά για ένα με τεράστιους χώρους και όλα τα κομφόρ για μέχρι και οκτώ επιβάτες. Ουσιαστικά, πρόκειται για τον αντικαταστάτη του Viano αλλά εδώ μιλάμε για ένα πολυχρηστικό που σου δίνει την εντύπωση πως ξεκόβει κάθε συγγένεια με τα επαγγελματικά, μιας το V-Class είναι πιο ευκολοδήγητο και premium από κάθε άλλη φορά.

Ανεξάρτητα από ποια γωνία θα το παρατηρήσεις το V-Class δείχνει ως μια γνήσια Mercedes όσο και επιβλητική με το μήκος να ξεκινά από τα 4,89 μέτρα και να φτάνει έως τα 5,37 (υπάρχουν τρεις εκδόσεις αμαξωμάτων, στην χώρα μας θα πωλείται η μακρύτερη) ενώ το ύψος φτάνει τα 1,88 μέτρα σε κάθε περίπτωση. Η μεγάλη αλλαγή έρχεται από το εσωτερικό το οποίο διαθέτει αρκετά στοιχεία από εκείνο της νέας C-Class.

Μάλιστα, το ταμπλό του V-Class το είχαμε γνωρίσει από κοντά, σε μία κοινή παρουσίαση με εκείνο της C-Class στην Στουτγάρδη, μιας και η γερμανική εταιρία στέκεται ιδιαίτερα στο γεγονός αυτό και πως για πρώτη φορά σε τόσο μεγάλο MPV υιοθετείται ένα τόσο high-tech ταμπλό. Όχι άδικα, αφού εκτός από τον υπερπλήρη εξοπλισμό τεχνολογίας άνεσης και ασφάλειας, την παράσταση κλέβει το εντυπωσιακό χειριστήριο με την επιφάνεια touch-pad με την λειτουργία του να συμπληρώνεται από τον πιεζοπεριστροφικό διακόπτη. Εντυπωσιακή και η ευκολία στην χρήση εφαρμογών και infotainment υπηρεσιών με τις πληροφορίες να απεικονίζονται σε μία μεγάλη οθόνη έως και 8,4 ιντσών σε στιλ ταμπλέτας.

Φυσικά, αυτό που ενδιαφέρει κάποιον που γλυκοκοιτάζει ένα μεγάλο πολυχρηστικό είναι οι χώροι και η διαρρύθμιση των θέσεων. Εδώ οι επιλογές είναι πολλαπλές και ανάλογα με τα γούστα του πελάτη καθώς τα καθίσματα μπορούν να είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, να περιστρέφονται κατά 50 μοίρες προς τα έξω ή 180 μοίρες αντικριστά με την μεσαία σειρά ώστε οι επιβάτες να συνομιλούν, μπορεί να υπάρξει τραπεζάκι με ποτηροθήκες κ.λπ. Την πρακτικότητα αυξάνουν οι συρόμενες πλαϊνές πόρτες ενώ για πρώτη φορά η πόρτα του πορτμπαγκάζ έχει ανεξάρτητα ανοιγόμενο κρύσταλλο.

Η V-Class θα πωλείται στην ελληνική αγορά σε τρεις εκδόσεις κινητήρων, όλες με ίδιο κυβισμό (2.143 κ.εκ.) και στην μακριά (long) έκδοση αμαξώματος: στην V200 CDI με 136 ίππους (από 56.031€), στην V220 CDI με 163 ίππους (από 56.931€) και στην V250 BlueTEC με 190 ίππους (από 61.784€). Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό εξάρι κιβώτιο ή προαιρετικά με το αυτόματο 7G-Tronic ενώ στον δρόμο η V-Class έχει τον τρόπο της για να σε κάνει να ξεχνάς τον όγκο της, όντως ιδιαίτερα ευκολοδήγητη, με κορυφαία ποιότητα κύλισης και άνεση από την καλομελετημένη ανάρτηση.

Όπως θα έχετε καταλάβει μέχρι τώρα, η V-Class είναι ένα MPV που απευθύνεται κυρίως για εξεζητημένη χρήση (π.χ. για μεταφορές πελατών ξενοδοχείων, VIP προσώπων κ.α.) …εκτός και αν είστε πολύτεκνος και με πεθερά! Ακόμη καλύτερα αν η τελευταία θα ήταν πρόθυμη να συνδράμει στο διόλου ευκαταφρόνητο κόστος κτήσης…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button