NEA

Range Rover, μακρύ και υβριδικό με ντίζελ.

RANGE-ROVER-LWB-HYBRID-1
Στην έκθεση στο Πεκίνο οι Εγγλέζοι παρουσίασαν την έκδοση που συνδυάζει και τα δύο, δηλαδή ένα υβριδικό με μακρύ μεταξόνιο Range Rover.

RANGE-ROVER-LWB-HYBRID-3Το Range Rover υπήρχε και υβριδικό καθώς και με μακρύ μεταξόνιο ενώ στο Πεκίνο παρουσιάστηκε μία εκδοχή και με τα δύο (δηλ. υβριδικό και μακρύ). Πόσο πιο μακρύ; Κατά 140 χιλιοστά, που πηγαίνουν όλα στο πίσω κάθισμα για ακόμα μεγαλύτερη άνεση, ενώ για τον ίδιο λόγο υπάρχουν διαθέσιμα και ξεχωριστά καθίσματα.

RANGE-ROVER-LWB-HYBRID-2Το υβριδικό σύστημα πρόωσης από την άλλη αποτελείται από τον turbo diesel V6 των 3.000 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 292 ίππους και από έναν ηλεκτροκινητήρα με 35 kW και 170 Nm ροπής. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 340 ίππους και τα 700 Nm ροπής, το κιβώτιο είναι αυτόματο 8άρι, ενώ η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 6,4 λτ./100 χλμ. Παράλληλα το μεγάλο Range μπορεί να κινηθεί μόνο ηλεκτρικά για μέχρι και 2 χιλιόμετρα, με την ταχύτητά του στην περίπτωση αυτή να φτάνει τα 48 χλμ./ώρα.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button