NEA

Skoda CitiJet και επισήμως.

SKODA-CITIJET-1

Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του Citijet, του διθέσιου σπορ ρόουντστερ που σχεδίασαν οι 16 σπουδαστές του κολεγίου μηχανολόγων μηχανικών της Skoda και θα παρουσιαστεί στην εκδήλωση του Woerthersee.

SKODA-CITIJET-2Από το Νοέμβριο του 2013 δύο νεαρές κυρίες και δεκατέσσερις νεαροί άντρες ασχολούνται νυχθημερόν προκειμένου να ολοκληρώσουν ένα πολύ προσωπικό όχημα, χωρίς να τίθενται περιορισμοί στην ελευθερία της δημιουργικότητας. Ο υπεύθυνος σχεδιασμού στην Skoda Jozef Kabaň, καθώς και η ομάδα του παρείχαν καθ’ όλο αυτό το διάστημα πλήρη υποστήριξη στους σπουδαστές μέχρι και την ολοκλήρωση του Skoda CitiJet, το οποίο θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό στο πλαίσιο της μεγαλύτερης διοργάνωσης tuning για τα αυτοκίνητα του Ομίλου Volkswagen.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Skoda αναλαμβάνει ένα τέτοιου τύπου εκπαιδευτικού εγχείρημά. Στόχος του προγράμματος αυτού είναι η ενθάρρυνση των σπουδαστών να πειραματισθούν με άγνωστους δημιουργικά ορίζοντες και να εκφράσουν τις ιδέες τους και τον ενθουσιασμό τους μέσα από την σχεδίαση ενός αυτοκινήτου. «Είναι φανταστικό να βλέπεις το πάθος και την διάθεση των εκπαιδευόμενων όταν δουλεύουν πάνω σε αυτό το πρότζεκτ», λέει ο διευθύνων σύμβουλος της Skoda, Bohdan Wojnar. «Το Skoda CitiJet είναι μία σπουδή βασισμένη στο συναίσθημα και το σίγουρο είναι πως θα προκαλέσει την προσοχή των επισκεπτών, στο Wörthersee».

To Skoda CitiJet είναι ένα δυναμικό και εκφραστικό κάμπριο πόλης βασισμένο στο Skoda Citigo. Η εξωτερική του εμφάνιση ξεχωρίζει από το μεταλλικό φινίρισμα με βασική απόχρωση το γαλάζιο που εναλλάσσεται με το λευκό, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι αλουμινένιοι τροχοί 16 ιντσών. Η αεροτομή στο πίσω μέρος είναι χειροποίητη, ενώ το σπορ ύφος τονίζουν οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Κάτω από το καπό υπάρχει ο γνωστός 1.0 MPI βενζινοκινητήρας με ισχύ 75 hp.

Το σπορ εσωτερικό βασίζεται στο διάκοσμο της ειδικής έκδοσης Skoda Citigo SPORT και περιλαμβάνει το τριάκτινο τιμόνι με την κόκκινη δερμάτινη επένδυση, ενώ με το ίδιο υλικό είναι επενδυμένες οι λαβές του επιλογέα ταχυτήτων και του χειρόφρενου. Τα καλύμματα των καθισμάτων και τα πατάκια έχουν σπορ εμφάνιση, ενώ τον πίνακα οργάνων τονίζουν οι κόκκινες και λευκές λεπτομέρειες. Επιπρόσθετα, ένα ειδικό ηχοσύστημα έχει εγκατασταθεί με έξοδο ισχύος 300 watts, ενώ ο γαλάζιος LED εσωτερικός φωτισμός συντονίζεται ανάλογα με την μουσική.

Στo κολέγιο μηχανολόγων μηχανικών της Skoda Auto, οι ενδιαφερόμενοι εντάσσονται σε τριετή ή τετραετή εκπαιδευτικά τεχνικά προγράμματα, και αποφοιτούν με σχετικό πιστοποιητικό σπουδών. Συνολικά, υπάρχουν διαθέσιμα περισσότερα από 13 διαφορετικά προγράμματα. Από τα διάρκειας τριών ετών, τα δημοφιλέστερα απευθύνονται σε μηχανικούς αυτοκινήτων, ηλεκτρολόγους και ηλεκτρονικούς αυτοκινήτων. Από τα τετραετή, το δημοφιλέστερο αφορά στην βιομηχανική διαχείριση, ενώ υπάρχει δυνατότητα εκμάθησης εξ αποστάσεως.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button