NEA

Και υβριδικό το νέο VW Passat.

Volkswagen-Golf_GTE_2015_34

H νέα γενιά θα εξοπλίζεται με ένα νέο διπλοτούρμπινο ντίζελ, ενώ για πρώτη φορά θα δούμε και Passat με υβριδική έκδοση…

Δύο αναμένεται να είναι τα νέα στοιχεία που θα ξεχωρίζουν κάτω από το καπό του νέου Passat. Ο νέος bi-turbo 2λιτρος ντίζελ θα αποδίδει από 120 έως 280 ίππους με κατανάλωση από 5 λτ./100 χλμ. και θα είναι ο ισχυρότερος 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας που έχει κατασκευάσει ποτέ η Volkswagen. Στον κινητήρα EA288, το σύστημα common rail τελευταίας γενιάς με πίεση έως 2.500 bar θα συνδυάζεται με σειραϊκό σύστημα υπερπλήρωσης με δύο υπερτροφοδότες (έναν μικρότερο για τις χαμηλές στροφές και έναν μεγαλύτερο για τις υψηλές) με overboost στα 3,8 bar.

Volkswagen Hybrid MobilityΤο Passat Hybrid θα είναι το τρίτο plug-in υβριδικό της Volkswagen, μετά τα XL1 και Golf GTE. Μάλιστα, η πλατφόρμα θα προέρχεται από το τελευταίο όπου ο 1.4 TSI με 156 ίππους θα υποβοηθάται από έναν παράλληλα τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα δισκοειδούς μορφής με απόδοση 80 kW (109 PS). H συνδυασμένη ισχύς θα φτάνει τα 211 άλογα με 400 Nm ροπής. Οι υγρόψυκτες μπαταρίες λιθίου ιόντων χωρητικότητας 9,9 kWh (που θα φορτίζονται και ανεξάρτητα με καλώδιο ως plug-in) θα μπορούν να προσφέρουν καθαρή ηλεκτροκίνηση για έως 50 χλμ., ενώ η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στα 966 χλμ.

Όσον αφορά στα νούμερα, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση αναμένεται να είναι στα ίδια επίπεδα με του Golf GTE, δηλ. στα 1,5 λτ./100 χλμ. ενώ η εκπομπή CO2 στα 35 γρ./χλμ. Σχετικά με τις επιδόσεις, το 0-100 θα πετυχαίνεται σε λιγότερο από 8 δλ. με την τελική να φτάνει τα 210 χλμ./ώρα. Παρακάτω μπορείτε να δείτε δύο ενδιαφέρονται βίντεο για την υβριδοποίηση η οποία κατά την άποψή μας είναι και η ορθότερη εκδοχή της ηλεκτροκίνησης (σε σχέση με τα λιγότερα πρακτικά «μπαταριοκίνητα»).

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button