NEA

Infiniti Q50 με μοτέρ Mercedes.

Infiniti-Q50_2014_144532 (1)

Επιβεβαιώθηκε πως το Ιnfiniti Q50 -το Nissan Skyline εντός Ιαπωνίας- θα κινείται και από τον τετρακύλινδρο turbo των 2.000 κ.εκ. της Mercedes.

Infiniti-Q50_2014_144532 (2)Μπορεί να ακούγεται ιερόσυλο μία ιαπωνική εταιρία να χρησιμοποιεί μοτέρ από γερμανική εταιρία αλλά πλέον οι συμμαχίες τέτοιου τύπου δεν προκαλούν έκπληξη. Άλλωστε, αυτό προβλέπεται από την συμφωνία που είχε υπογραφεί μεταξύ της Mercedes-Benz και του ομίλου Renault-Nissan, όπως είχε αυτή επισφραγιστεί από τον Carlos Ghosn.

Υπενθυμίζεται πως η γερμανική εταιρία χρησιμοποιεί στα προσθιοκίνητα μοντέλα της τον εξαιρετικό 1.500άρη ντίζελ της Renault, ενώ σειρά έχει και ο 1.600άρης (πέραν τούτου, υπάρχει συμπαραγωγή των νέων Renault Twingo και νέων Smart, καθώς και των Renault Kangoo/Mercedes Citan). Πάντως, η χρήση του δίλιτρου τούρμπο μοτέρ εξακολουθεί να ακούγεται αρκετά παράδοξη για έναν τόσο μεγάλο κατασκευαστή και όμιλο που βρίσκει λύση από άλλη εταιρία (και μάλιστα σε ένα άμεσα ανταγωνιστικό μοντέλο, την σειρά E της Mercedes).

Δικαιολογημένα, λοιπόν, υπάρχουν αντιδράσεις από τους ανθρώπους της Nissan οι οποίοι δεν καλοβλέπουν την συνεργασία και την άλωση του ιαπωνικού ομίλου από τους Γερμανούς. Πάντως, ο ρεαλιστής Carlos Ghosn, έχει την δικαιολογία έτοιμη, ειδικά αν βρεθεί κάποιος από την Nissan για να του παρουσιάσει ένα εναλλακτικό τρόπου ώστε να εξοικονομηθούν περί τα 10 δισεκατομμύρια γιεν. Επειδή τόσα είναι που θα γλυτώσει η Nissan από την όλη υπόθεση…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button