NEA

Το Megane RS 275 Trophy-R είναι ξανά ο βασιλιάς!

Βασιλιάς στο Nürburgring μιας και η ειδική έκδοση του Megane επανάκτησε τα σκήπτρα του ταχύτερου προσθιοκίνητου μοντέλου παραγωγής!

Renault Megane RS 275 Trophy-R speed rekord (8)Η Renault ήταν τόσο σίγουρη πως θα εκθρονίσει το Seat Leon Cupra 280 ανάγοντας την όλη υπόθεση σε μία άτυπη μάχη για τον τίτλο του πιο γρήγορου προσθιοκίνητου στο Nürburgring. Έτσι, λοιπόν, το Megane RS Trophy-R πέτυχε χρόνο 7:54,36 λεπτών, σημειώνοντας καλύτερο χρόνο από το Seat Leon Cupra 280, που πριν από μερικούς μήνες είχε κατεβάσει το ρεκόρ κάτω από τα 8 λεπτά.

Renault Megane RS 275 Trophy-R speed rekord (1)Το διθέσιο Megane RS 275 Trophy, είναι η πιο ισχυρή ειδική έκδοση του κορυφαίου σπορ μικρομεσαίου Renault, καθώς η απόδοση του τετρακύλινδρου turbo των 2.000 κ.εκ. έχει αυξηθεί στους 275 ίππους//5.500 σ.α.λ. και στα 360 Nm στις 3.000-5.000 σ.α.λ. Το σύστημα εξαγωγής του τετρακύλινδρου από τιτάνιο είναι εξελιγμένο από την Acrapovic, ενώ το πλαίσιο είναι βέβαια το Cup με το μπλοκέ διαφορικό, η πιο σκληροπυρηνική δηλαδή από τις δύο διαθέσιμες επιλογές του απλού RS.

Renault Megane RS 275 Trophy-R speed rekord (28)Το ρεκόρ γιορτάζει και η Michelin καθώς το Renault Megane RS 275 Trophy R ήταν εξοπλισμένο με ελαστικά Pilot Sport Cup 2. Η απόσταση που διένυσε το Renault Megane R.S. Trophy R στο Κέντρο Τεχνολογίας της Michelin στο Λαντού της Γαλλίας προκειμένου να προσαρμοστεί το νέο ελαστικό ήταν 1.500 χλμ. Ο αριθμός των πρωτότυπων ελαστικών που κατασκευάστηκαν ως μέρος της πιστοποίησης και της διαδικασίας ανάπτυξης πάνω στο αυτοκίνητο ήταν 470. Ο αριθμός των ελαστικών προ σειράς παραγωγής που κατασκευάστηκαν για να χρησιμοποιηθούν στις πρώτες δοκιμές έφτασαν τα 500.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. Ενα σωρο παρεμβασεις για να πετυχουν τον καλυτερο χρονο. Γιατι δεν δοκιμαζουν τα μοντελα οπως βγαινουν απο το εργοστασιο και πανε στις βιτρινες των αντιπροσωπειων? Η σεατ με το leon νομιζω το δοκιμασε πληρως εργοστασιακο αν δεν κανω λαθος. Aς ελπισουμε η honda με το νεο type r να τους κατατροπωσει με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ μοντελο και οχι με αλλη ιπποδυναμη, αλλη εξαγωγη, ή καποια αφαιρεση βαρους…ημαρτον.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button