To Hybrid Air της PSA στον δρόμο.

Τα υβριδικά τεχνολογίας Hybrid Air δεν έχουν ανάγκη τις μπαταρίες και το πρώτο που θα κυκλοφορήσει θα είναι το 2008 Hybrid Air. Το 2016 με τιμή λίγο παραπάνω από 20 χιλιάρικα…

nouvelle-image-hybridair3Οι Γάλλοι επιμένουν στο νέου τύπου υβριδικό τους σύστημα το οποίο έχει εξελιχθεί από την PSA σε συνεργασία με την Bosch και παρουσιάστηκε πριν από περίπου ενάμιση χρόνο. Ο λόγος για τον οποίο συνεχίζουν να επενδύουν στη συγκεκριμένη λύση είναι το σημαντικά χαμηλότερο κόστος της σε σχέση με ένα συμβατικό υβριδικό σύστημα, γεγονός που έχει ιδιαίτερο αντίκτυπο στα μικρά αυτοκίνητα.

infographics-HybridAir-low-resolution-big-1Εδώ να υπενθυμίσουμε πως στο Hybrid-Air η ενέργεια που ανακτάται στην επιβράδυνση αποθηκεύεται από το υδραυλικό μέρος του συστήματος (που αποτελείται από μια αντλία και έναν κινητήρα), σε μια δεξαμενή υψηλής πίεσης και ουσιαστικά αυτή η συμπιεσμένη ενέργεια συνδυάζεται για την κίνηση του αυτοκινήτου.

Το Peugeot 2008 Hybrid Air δοκιμάζεται ήδη στους δρόμους με τους ειδικούς να λένε πως το ένα αυτοκίνητο τέτοιας τεχνολογίας μπορεί να κινηθεί ακόμα και στο 80% του χρόνου του μέσα στην πόλη με μηδενικές εκπομπές ρύπων! Και αυτό διότι παρόλο που ο χρόνος λειτουργίας της υβριδικής υποβοήθησης είναι αισθητά πιο μικρή, χρησιμοποιείται πιο συχνά καθώς η δεξαμενή με τον πεπιεσμένο αέρα γεμίζει πολύ γρήγορα (σε σχέση με τις μπαταρίες των ηλεκτρικών και των υβριδικών).

Στις περιπτώσεις αυτές στους 82 PS του τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,2 lt προστίθενται, για όσο χρόνο διαρκεί η υπερ-πλήρωση και οι 41 υβριδικοί ίπποι. H τελική ταχύτητα φτάνει τα 172 km/h ενώ η αυτονομία τα 1.360 km με εκπομπή CO2 στα μόλις 69 g/km! Δεν το κρύβουμε, είμαστε περίεργοι να το οδηγήσουμε…

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close