ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Renault τούρμπο 3-κύλινδρος με LPG

Renault tech conference Paris 2014 (3)

H γαλλική εταιρία παρουσίασε σε τεχνολογικό συμπόσιο στο Παρίσι διάφορες νέες τεχνολογίες με μελλοντική εφαρμογή…

Renault tech conference Paris 2014 (2)Πέρα από τον 2-χρονο 2-κύλινδρο τούρμπο ντίζελ, η Renault παρουσίασε έναν νέο ηλεκτροκινητήρα που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε πλήρως από την γαλλική εταιρία. Είναι περίπου 10% πιο κόμπακτ σε διαστάσεις από αυτόν που χρησιμοποιείται ήδη με απόδοση 65 kW και 220 Nm ροπής.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει μια διάταξη (στην κεντρική φωτό) με υπερτροφοδοτούμενο 3-κύλιδνρο βενζινοκινητήρα διπλού καυσίμου (dual-fuel) που καταναλώνει αμόλυβδη ή υγραέριο (LPG). Σύμφωνα με την Renault, πέρα από το μειωμένο κόστος χρήσης, υπάρχει και έως 25% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, το εξυπνότερο start/stop, ένα eco πρόγραμμα κ.α.

Renault tech conference Paris 2014 (4)Το HYDIVU (Hybrid Diesel για LCV) είναι ένα πρωτότυπο που βασίζεται σε ένα Master van και η διάταξη του περιλαμβάνει τον εξαιρετικό dCi 165 Energy με τα διπλά τούρμπο, έναν ηλεκτροκινητήρα/εκκινητήρα 48V και μία γεννήτρια που μειώνει το φορτίο του μοτέρ και προσφέρει έξτρα ροπή όποτε χρειαστεί. Επίσης, το εν λόγω concept εφοδιάζεται με μετάδοση Downspeeding με μακρύτερες σχέσεις για λειτουργία του μοτέρ σε χαμηλότερες rpm.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close