ΑΓΩΝΕΣ

Τι αλλάζει για τους κινητήρες στην F1 τη νέα σεζόν;

mercedes-PU640

Τίποτα ουσιαστικό! Ωστόσο, από το 2016, οι κινητήρες θα παραμείνουν V6 αλλά θα είναι πιο δυνατοί, πιο θορυβώδεις και φτηνότεροι κατασκευαστικά…

F1 trick engine MGU-H FerrariΤο βασικότερο θέμα για τις ομάδες στην F1 είναι πως οι τωρινές προδιαγραφές δεν αφήνουν πολλά περιθώρια βελτιώσεων, ενώ παράλληλα είναι πολύ ακριβοί στην κατασκευή τους (ειδικά για τις ομάδες που τους αγοράζουν). Πάντως, και για την επερχόμενη σεζόν δεν θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές σε σχέση με τους κανονισμούς του 2014, εκτός του ότι για κάθε οδηγό ο αριθμός των κινητήρων μειώνεται από 5 στους 4 για τους αγώνες όλης της αγωνιστικής περιόδου. Πάντως, δεν ήταν λίγοι οι οδηγοί που πέρυσι ξεπέρασαν το όριο και τιμωρήθηκαν με ποινή στο grid ή στα pits (για το 2015 θα υπάρχει ποινή stop&go από τα pits). Από πλευράς θεάματος, ψεύτες να βγούμε αλλά τίποτα δεν μοιάζει να μπορεί να κλονίσει την κυριαρχία της Mercedes και για φέτος.

Renault-F1-2014-Engine-vs-1980-turbo-engineΩστόσο, για την μεθεπόμενη σεζόν του 2016 αναζητούνται τρόποι από την FIA ώστε το σπορ να γίνει πιο θεαματικό και προκειμένου οι V6 -των 1.600 cc με το turbo και το υβριδικό τμήμα– να γίνουν ισχυρότεροι δυνατοί και να φτάσουν ή να ξεπεράσουν τους 1.000 PS. Ένας τρόπος για να αυξηθεί η ισχύς είναι η κατάργηση του ορίου ροής καυσίμου (το οποίο είναι 100 kg/h), ενώ ένας ακόμη βασικός στόχος είναι οι κινητήρες να γίνουν πολύ πιο θορυβώδεις προς όφελος του θεάματος.

F1 trick engine MGU-HΗ FIA έχει ήδη συζητήσει και δεχθεί προτάσεις από τις μεγάλες ομάδες, οι οποίες θα πρέπει να συμφωνήσουν και να καταθέσουν τις απόψεις τους μέχρι το τέλος του μήνα. Επίσης, συζητήθηκε το κόστος πώλησης κινητήρων προς άλλες ομάδες να μειωθεί στο μισό (δηλ. από 10 στα 5 εκ. ευρώ), κάτι που μπορεί να επιτευχθεί από κοινά στοιχεία (π.χ. ο συσσωρευτής του υβριδικού συστήματος), ώστε να μειωθεί το κόστος εξέλιξης και κατασκευής.

SMS==> Ποιος είναι ο ισχυρότερος κινητήρας στην Formula 1;

SMS==> Ποιο ήταν το πιο πετυχημένο μονοθέσιο στην F1;

SMS==> Πόσο κοστίζει στην Mercedes η κυριαρχία της στην F1;

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto