ΔΙΑΦΟΡΑ

Γιατί πρέπει το bluetooth να είναι στάνταρ στο αυτοκίνητο;

do not text sms while driving

Το αυτοκίνητο γίνεται όλο και ασφαλέστερο, δεν χωρούν αμφιβολίες για το γεγονός αυτό.  Ωστόσο, υπάρχουν μερικά απλά πραγματάκια που μπορούν να βελτιώσουν την ασφάλεια όλων μας στην καθημερινότητά μας…

Από την υποχρεωτική τοποθέτηση των αερόσακων οδηγού/συνοδηγού, μέχρι το σύστημα αντί-μπλοκαρίσματος των τροχών (ABS) και του -σχετικά πιο πρόσφατου- ελέγχου ευστάθειας (ESP), οι επιβάτες έχουν κάθε λόγο να νιώθουν πιο ασφαλείς. Φυσικά, δεν αρκεί μόνο η πρωτοβουλία της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά και η πίεση της E.Ε. σε συνδυασμό με άλλους ανεξάρτητους φορείς (π.χ. ο γνωστός οργανισμός αξιολόγησης Euro NCAP για την Ευρώπη).

TPMS-Tire-Pressure-Monitor-System-22.jpgΤώρα, από 1η Νοεμβρίου η Ε.Ε. υποχρεώνει τους κατασκευαστές ελαστικών να εφοδιάζουν τα προϊόντα τους με ειδικούς αισθητήρες απώλειας πίεσης. Παράλληλα, κάθε νέο μοντέλο θα διαθέτει μία αντίστοιχη ασύρματη μονάδα που θα συνεργάζεται με τους αισθητήρες και σε περίπτωση απώλειας κατά 25% θα υπάρχει οπτική ή και ηχητική ένδειξη στο πίνακα οργάνων που θα προειδοποιεί τον οδηγό. Το σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών δεν χρησιμεύει μόνο για λόγους ασφαλείας αλλά συμβάλλει στην σωστή πίεση η οποία αυξάνει την διάρκεια ζωής (του ελαστικού) και ταυτόχρονα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου καθώς και της εκπομπής ρύπων (του αυτοκινήτου).

Μέχρι το σημείο αυτό, πιστεύω πως μπήκατε στο κλίμα. Τώρα, που θέλω να καταλήξω; Δεν θα διαφωνήσω πως το σύστημα ελέγχου είναι σημαντικό. Όπως, ενδεχομένως, η υποχρεωτική τοποθέτηση κάποια στιγμή της αυτόματης ενεργοποίησης του συστήματος φωτισμού (πόσες φορές ξεχνούμε να ανάψουμε τα φώτα του αυτοκινήτου μας κατά την διέλευση σε ένα τούνελ;). Αλλά σε μία εποχή η οποία, αν θέλετε, έχει διασυνδεθεί με τα smartphones, θεωρώ πως δεν υπάρχει κάτι πιο επικίνδυνο από το να κρατά ένας οδηγός, στο ένα χέρι το τιμόνι και στο άλλο το κινητό του!

Cell-Phone-LawsΑκόμη πιο επικίνδυνη και ανεύθυνη κάνει την οδήγηση η ανάγνωση ή η σύνταξη μηνύματος SMS (διαβάστε εδώ για την πατέντα της Apple). Εκατοντάδες έρευνες έχουν αποδείξει το ευνόητο· πως πολλά ατυχήματα έχουν προκληθεί από την απόσπαση της προσοχής του οδηγού την ώρα που χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο. Η Apple έχει καταθέσει μία πατέντα που στο μέλλον ενδεχομένως να μπλοκάρει την αποστολή SMS στο αυτοκίνητο. Κάτι που ακούγεται προχωρημένο όσο και ακραίο.

Φυσικά, υπάρχει και η πιο εύκολη χρήση. Μία οδηγία/κανονισμός από την E.E. που να υποχρεώνει όλους τους κατασκευαστές ανεξαρτήτως μοντέλου να τοποθετούν σύστημα ανοιχτής ακρόασης σε κάθε μοντέλο και να διευκολύνουν τον οδηγό προς την σωστή κατεύθυνση. Διότι δεν μπορώ να αποδεχτώ την σήμερον ημέρα να υπάρχουν μοντέλα που να κοστίζουν 30-40 χιλιάρικα και να μην έχουν στάνταρ το γνωστό σε όλους μας «μπλε δόντι» (Bluetooth)…

Δημοσιευμένο στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ- NewsAuto.gr

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto