Ανανέωση για την Mercedes-Benz GLE

2016-Mercedes-Benz-GLE (9)

Οι πωλήσεις για την ανανεωμένη GLE -που ουσιαστικά αποτελεί την μετονομασμένη M-Class βάσει του νέου ονοματολογίου- στην Ευρώπη ξεκινούν το φθινόπωρο…

Όπως ήταν λογικό, η M-Class -που άλλαξε ονομασία σε GLE και έκανε ντεμπούτο στη Νέα Υόρκη- συνοδεύτηκε με μια ριζικά ανανέωση που περιλαμβάνει νέα μάσκα, επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρες, πιο έντονο ανάγλυφο του καπό και άλλες αλλαγές ώστε να δοθεί έμφαση στη νέα εποχή που περνά το μεγάλο SUV της μάρκας. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η μεγαλύτερη οθόνη στην κεντρική κονσόλα και το νέο τιμόνι, ενώ υπάρχουν και μικρότερες επιμέρους διαφοροποιήσεις σε συνδυασμό και με καινούργια υλικά. Φυσικά διαθέσιμα, είτε στο βασικό είτε στον εξτρά εξοπλισμό, είναι και όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας.

Στην βάση της GLE -διαβάστε εδώ για την GLE Coupe, την αντίπαλο της BMW X6– θα βρίσκεται στο εξής η 250d με τετρακύλινδρο ντίζελ 2.100 cc και ισχύς 204 PS. Η συγκεκριμένη έκδοση είναι πισωκίνητη με μέση κατανάλωση 5,1 lt/100 km και στην περίπτωση που συνδυάζεται με τετρακίνηση 4Matic η κατανάλωση αυξάνεται στα 5,7 lt/100 km. Στη συνέχεια συναντάμε την GLE350d 4Matic με τρίλιτρο ντίζελ και 258 PS.

Η σειρά των κινητήρων βενζίνης αρχικά θα περιλαμβάνει τις GLE400 4Matic (με V6 3.0 και 333 PS) και GLE500 4Matic (με V8 4.7 και 435 PS), ενώ στην κορυφή τοποθετείται η πιο «φουσκωμένη» GLE63 AMG με 557 PS και 585 PS στην περίπτωση της έκδοσης S. Οι πετρελαιοκίνητες GLE διαθέτουν το νέο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, ενώ οι βενζίνης μαζί με τις AMG το τωρινό 7άρι, αλλά με περισσότερα προγράμματα λειτουργίας  (έως 6). Στις V8 και AMG εκδόσεις υπάρχει αερανάρτηση, σύστημα που περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Μία εντελώς νέα έκδοση είναι η plug-in υβριδική GLE500e που θα αντιμετωπίσει την BMW X5 xDrive40e. Εδώ ένας V6 βενζινοκινητήρας 3.000 cc με 333 PS υποβαστάζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα 85 kW με συνδυαστική ισχύ στα 442 PS. Η GLE500e έχει καθαρή ηλεκτροκίνηση με μηδενικούς ρύπους για 30 km, η μπαταρία για να φορτιστεί πλήρως χρειάζεται περίπου 2 ώρες, ενώ η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή είναι στα 3,3 lt/100 km.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close