NEAΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Μία Bugatti EB110 SS πριν απο 20 χρόνια

1995 Bugatti EB110 SS (12)

Ενώ η ολοκαίνουργια Chiron βρίσκεται προ των πυλών, η RM Auctions βγάζει σε δημοπρασία μία από τις 33 όλες και όλες EB110 SS…

Η κίτρινη EB110 SS κατασκευάστηκε το 1995 και η σχεδίαση της μαρτυρά εν μέρει την αίγλη μίας άλλης εποχής. Μπορεί να μην έχει σπάσει κάποιο ρεκόρ όπως η διάδοχη Veyron, ούτε να μπορεί να συναγωνιστεί κάποιο σύγχρονο supercar. Για τα χρόνια εκείνα όμως ένας V12 των 3.500 cc με τετραπλό τούρμπο και 610 PS ήταν ένα icon μοντέλο.

Η τετρακίνητη ΕΒ110 ήταν η Bugatti που προέκυψε όταν στο τιμόνι της ταλαιπωρημένης οικονομικά -αλλά καταξιωμένης από τους αγώνες μέχρι και την αεροπλοΐα- γαλλικής εταιρίας βρέθηκε ο Romano Artioli, πρώην ντίλερ της Ferrari. Μαζί με μία ομάδα μηχανικών δούλεψαν για τέσσερα χρόνια πάνω στην EB110 (παραγωγή 1991-94 σε 139 αυτοκίνητα), η οποία μπορούσε να πιάσει τα 347 km/h. Και κάτι παραπάνω η εκδοχή Super Sport, η οποία είχε 50 άλογα παραπάνω χάρη στη νέα ECU, τα μεγαλύτερα μπεκ και διάφορες άλλες αναβαθμίσεις με το 0-100 να πετυχαίνεται σε 3,2 sec.

Το 1995 η Bugatti πτώχευσε και τρία χρόνια αργότερα την εξαγόρασε ο όμιλος Volkswagen και το 1999 στο Τόκιο παρουσιάστηκε το πειραματικό EB 18/4. Η κίτρινη EB110 SS ήταν από τις τελευταίες που κατασκευάστηκαν πριν την πτώχευση και έχει στο κοντέρ της 10.100 km και στην δημοπρασία αναμένεται να πιάσει τουλάχιστον 800.000 δολάρια…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!