BLOGΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑΝίκος Ι. Μαρινόπουλος

H Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει [blog]

TDI-Event-1
Η καλή είδηση της ημέρας: τελικά το πρόσωπο που έφερε στην επιφάνεια το σκάνδαλο της VW δεν ήταν Ελληνίδα!

dgdfgdfΓια να γίνει ακριβέστερος ο τίτλος, εναλλακτικά θα μπορούσε να είναι «το ελληνικό διαδίκτυο ποτέ δεν πεθαίνει». Και αυτό, διότι αρκεί μία πιστευτή είδηση για να διαδοθεί στα social media με πρωτεργάτες ακόμη και τα μεγαλύτερα ελληνικά portal/sites (δεξιά το σκίτσο των New York Times για το σκάνδαλο Volkswagen και η συσχέτιση με την Ελλάδα). Η αλήθεια είναι πως την σήμερον-ημέρα τα πάντα «τρέχουν» πολύ γρήγορα, με ιλιγγιώδη ταχύτητα… φαντάσου, αυτά που γράφω τώρα παίρνουν μερικά μόλις δευτερόλεπτα από την ώρα της δημοσίευσης μέχρι το σκρολάρισμα σου, στο smartphone σου! Φυσικά, ο καθένας θα μπορούσε να πέσει σε μία τέτοια οποιαδήποτε παγίδα παραπληροφόρησης, και για αυτό ακριβώς το λόγο θα πρέπει να υπάρχει η ανάλογη επεξεργασία της πηγής ενημέρωσης…

anna-stefanopoulouΟ λόγος για τον τεράστιο ντόρο που προκάλεσε το όνομα της Άννας Στεφανοπούλου, της καθηγήτριας μηχανολογίας από το Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν, η οποία παρουσιάστηκε από πολλά ελληνικά site και εφημερίδες (αρκεί να την γκουγκλάρετε) ως «η Ελληνίδα που έριξε πρόστιμο 18 δις ευρώ πρόστιμο στη VW» ή «ως η Ελληνίδα που εκδικήθηκε το Σόιμπλε»! Η αλήθεια είναι πως η διακριμένη επιστήμονας δεν είχε καμία μα καμία σχέση με την υπόθεση της εξιχνίασης του σκανδάλου περί εκπομπής ρύπων της VW. Μάλιστα η ίδια δήλωσε πως «δεν συμμετείχα στην έρευνα ή την ανάλυση των δεδομένων που αποκάλυψαν το θέμα της VW, όπως αναφέρουν ελληνικά δημοσιεύματα και blogs». Στο σημείο αυτό και δίχως να θέλω να ευλογήσω τα γένια μας, στο caroto.gr φροντίσαμε να παρακολουθήσαμε το θέμα επιφυλακτικά και με ασφάλεια για το τι γράφουμε… όπως τα τελευταία νέα που μαθαίνουμε από Γερμανία και αφορούν και στους ντίζελ 1.6 TDI!

greek-barcodeΕπίσης, με αφορμή το εν λόγω γεγονός θα ήθελα να σταθώ λίγο περισσότερο στην κατάχρηση/εκμετάλλευση που γίνεται από τα ΜΜΕ έως και τις επιχειρήσεις και τα ράφια στα προϊόντα «πουλώντας» το εθνικό μας σήμα σαν ετικέτα. Όταν λέω σήμα, εννοώ: από την σημαιούλα που μπαίνει στο σχετικό προϊόν για να σε παροτρύνει να αγοράσεις ένα ελληνικό προϊόν, έως την καλή είδηση της ημέρας που θέλει πίσω από κάθε καινοτομία να κρύβεται και ένα ελληνικό όνομα. Εν μέσω κρίσης, μπορεί μία αλήθεια να μην θέλουμε να μας χαλάσει μια ενδιαφέρουσα ιστορία, ή μπορεί τα στόρι με έναν Έλληνα ή μια Ελληνίδα σε ρόλο του ήρωα και του εκδικητή να γίνονται viral στο διαδίκτυο στο άψε-σβήσε. Και για να μην παρεξηγηθώ και κατηγορηθώ: φυσικά και θα πρέπει να προβάλλουμε κάθε τι καλό που προκύπτει από ή το έθνος μας. Αλλά, στην άτυπη μάχη για την αύξηση κυκλοφορίας των φυλλάδων ή την συγκέντρωση περισσότερων hits στο διαδίκτυο. Κάπου εκεί ξεκινά η υπερβολή και αρχίζει να χάνεται η μπάλα…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Δυστηχως οπως ειχαμε γραψει εδω πριν απο καποιες ημερες,εχουν παρα πολλα να αποκαλυφθουν….Το “κουτι” τους μολις ανοιξε….

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!