NEA

Πόσο κοστίζουν τα VW e-up!, e-Golf και Golf GTE;

Η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε την διάθεση των αμιγώς ηλεκτροκίνητων e-up! (28.000€), e-Golf (38.900€) και του plu-in υβριδικού Golf GTE (37.950€)!

Volkswagen-e-Up_2014_1600x1200_wallpaper_1aΣύμφωνα με την VW, το αποκλειστικά πεντάθυρο e-up! αποτελεί την αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρόταση της Volkswagen στα αυτοκίνητα πόλης. Με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 82PS και ρoπής 210Nm,  το e-up! επιταχύνει (0-80km) σε 8,1΄΄ με μέγιστη ταχύτητα τα 130km/h. Η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 18,7 kWh εξασφαλίζει στο e-up! αυτονομία μέχρι 160km και φορτίζει με 3 εναλλακτικούς τρόπους.

  • Σε οικιακή μπρίζα εναλλασσόμενου ρεύματος (AC), 80% φόρτιση σε 7 ώρες, 100% φόρτιση σε 9 ώρες
  • Σε σημείο φόρτισης τύπου Wallbox εναλλασσόμενου ρεύματος (AC), 80% φόρτιση σε 4 ώρες, 100% φόρτιση σε 6 ώρες
  • Σε σημείο φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) με εκτιμώμενο χρόνο, φόρτισης τα 30 λεπτά (80%).

Η μέση κατανάλωση του e-up! είναι 11,7kWh/100km το οποίο αντιστοιχεί σε 2,3€/100km βάσει του τρέχοντος οικιακού τιμολογίου της ΔΕΗ. Το e-up! διαθέτει 3 οδηγικά προφίλ (normal, eco, eco+) και 5 επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, για βέλτιστη διαχείριση ενέργειας και επομένως αυτονομίας.

Volkswagen-e-Up_2014_1600x1200_wallpaper_12Ο πίνακας οργάνων έχει προσαρμοστεί αντίστοιχα έτσι ώστε να παρέχεται όλη η απαραίτητη πληροφόρηση στον οδηγό. Τη θέση του στροφόμετρου έχει πάρει ο Μετρητής Ενέργειας (Power Meter), οποίος ανά πάσα στιγμή πληροφορεί τον οδηγό την στιγμιαία ανάκτηση ενέργειας μέσω της πέδησης. Επιπλέον, στον πίνακα οργάνων, παρέχεται πληροφόρηση για τον επίπεδο της ενέργειας και την αυτονομία. Αντίστοιχα έχει προσαρμοστεί και το menu του maps+more για να παρέχει εξίσου χρήσιμες πληροφορίες όπως το επίπεδο ανάκτηση ενέργειας, την αυτονομία και τη φόρτιση της μπαταρίας.

To e-Golf με 38.900€

Volkswagen-e-Golf_2015_1600x1200_wallpaper_3bΤο e-Golf αποτελεί την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του Golf. Με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 115PS και ρoπής 270Nm,  το e-Golf επιταχύνει (0-80km) σε 6.9΄΄ με μέγιστη ταχύτητα τα 140km/h. Η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 24,2 kWh εξασφαλίζει στο e-Golf αυτονομία μέχρι και 190km και φορτίζεται 3 εναλλακτικούς τρόπους:

  • Σε οικιακή μπρίζα εναλλασσόμενου ρεύματος (AC), 80% φόρτιση σε 10 ώρες, 100% φόρτιση σε 13 ώρες
  • Σε σημείο φόρτισης τύπου Wallbox εναλλασσόμενου ρεύματος (AC), 80% φόρτιση σε 6 ώρες, 100% φόρτιση σε 8 ώρες
  • Σε σημείο φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) με εκτιμώμενο χρόνο, φόρτισης τα 30 λεπτά (80%)

Volkswagen-e-Golf_2015_1600x1200_wallpaper_2dΗ μέση κατανάλωση του e-Golf είναι 12,7kWh/100km το οποίο αντιστοιχεί σε 2,5€/100km. Αντίστοιχα με το e-up!, το e-Golf διαθέτει 3 διαφορετικά οδηγικά προφίλ (normal, eco, eco+) και 5 επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, για βέλτιστη διαχείριση ενέργειας και επομένως αυτονομίας. O Μετρητής Ενέργειας (Power Meter), οποίος ανά πάσα στιγμή πληροφορεί τον οδηγό του e-Golf για τη στιγμιαία ανάκτηση ενέργειας μέσω της πέδησης.

Volkswagen-e-Golf_2015_1600x1200_wallpaper_35Επιπλέον, στον πίνακα οργάνων, παρέχεται πληροφόρηση για το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και την αυτονομία του e-Golf. Μέσω της έγχρωμης οθόνης αφής 9’’ του Discover Pro, ο οδηγός του e-Golf μπορεί να έχει επιπλέον στοιχεία πληροφόρησης, όπως την οπτική (μέσω του navigation) απεικόνιση της απόστασης που μπορεί να διανύσει, βάσει της υπολειπόμενης αυτονομίας.

Το Golf GTE με 37.950€

Volkswagen-Golf_GTE_2015_1600x1200_wallpaper_0aΜετά τα GTI και GTD, η Volkswagen προσφέρει και την ηλεκτροκίνητη πρόταση στη οικογένεια των GT, το Plug In Hybrid Golf GTE. Εφοδιασμένο με τον κορυφαίο 1.4 TSI απόδοσης 150PS αλλά και ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 102PS, το Golf GTE αποδίδει συνδυαστικά 204PS με μέγιστη ροπή 250Nm στις 1.600 – 3.500 σ.α.λ. και συνδυαστική ροπή 350Nm. Παράλληλα, επιταχύνει (0-100 Km/h) σε 7,6’’ ενώ πετυχαίνει μέγιστη ταχύτητα 222 Km/h.

Volkswagen-Golf_GTE_2015_1600x1200_wallpaper_13Η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 8,7 KWh φορτίζει σε 3,5 ώρες μέσω οικιακής παροχής ή σε 2,5 ώρες με χρήση wallbox. Το Golf GTE μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 50km, συνδυαστικά για 939km (πλήρως φορτισμένη μπαταρία & πλήρης δεξαμενή καυσίμου). Η συνδυαστική μικτή κατανάλωση είναι 1,6lt/100km με εκπομπές ρύπων CO2 37gr και προκύπτει βάσει κάλυψης διαδρομής κατά 2/3 με πλήρως ηλεκτρική μετακίνηση και κατά 1/3 με υβριδική, όπως ορίζει ο NEDC (New European Driving Cycle).

Το Golf GTE, διαθέτει 5 λειτουργίες / προφίλ οδήγησης:

  • Emode: 50km αμιγώς ηλεκτρικό με μηδενικές εμπομπές ρύπων
  • GTE mode: 204PS, 350Nm και σπορ χαρακτήρας
  • Battery Hold:
  • Battery Charge:                     Υβριδική Λειτουργία
  • Hybrid Auto:

Online υπηρεσίες CarNet

Όπως έχει εξ αρχής αναφερθεί, τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα της μάρκας, διατηρούν όλα τα χαρακτηριστικά της οικογένειας των μοντέλων από τα οποία προέρχονται. Σε αυτό το πλαίσιο, το Golf GTE όταν διαθέτει Discover Media ή Discover Pro, τότε περιλαμβάνει και online υπηρεσίες CarNet Guide & Inform.

Το e-Golf διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό Discover Pro κι επομένως Car – Net Guide & Inform Plus. To e-up! δεν διαθέτει Guide & Inform. Επιπλέον του Guide & Inform και τα 3 μοντέλα διαθέτουν στον βασικό τους εξοπλισμό οnline υπηρεσίες CarNet eRemote, οι οποίες προσφέρονται δωρεάν για ένα χρόνο. Ο χρήστης του αυτοκινήτου μέσω της διαδικτυακής πύλης e-Remote αλλά και της ειδικής εφαρμογής (App) που μπορεί να αποθηκεύσει στο smartphone του, μπορεί να έχει ανά πάσα στιγμή διαθέσιμες πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητό του. Οι υπηρεσίες πληροφόρησης που παρέχονται είναι:

  • Τελευταία θέση στάθμευσης
  • Πόρτες & φώτα
  • Διαχείριση μπαταρίας
  • Κλιματισμός
  • Στοιχεία διαδρομής
  • Χρόνοι αναχώρησης
  • Κατάσταση οχήματος

Έτσι λοιπόν, τα δημοφιλή μοντέλα up! και Golf, διαθέτουν πλέον και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις διατηρώντας παράλληλα όλα εκείνα τα προϊοντικά χαρακτηριστικά που θέτουν τα μοντέλα ως σημεία αναφοράς στις κατηγορίες τους. Αυτό το γεγονός, εμπνέει κι εξασφαλίζει την απαιτούμενη σιγουριά στους υποψήφιους πελάτες. Οι online υπηρεσίες Car-Net “Guide & Inform” και “e-Remote” δίνουν στους χρήστες όλη την απαραίτητη πληροφόρηση έτσι ώστε εύλογα ερωτήματα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως το επίπεδο φόρτισης και η αυτονομία, να απαντώνται άμεσα.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!