To PowerPulse του νέου Volvo S90 [vid]

Η Volvo παρουσίασε το νέο S90 και μαζί με αυτό μια αναβαθμισμένη εκδοχή του δίλιτρου ντίζελ στην έκδοση D5 που προσφέρει καλύτερη και ταχύτερη απόκριση στο γκάζι…

Volvo-S90_2017 (4)Ουσιαστικά, πρόκειται για μια απλή ιδέα που έχει ως στόχο να υπερπληρώσει με περισσότερο αέρα το σύστημα υπερτροφοδότησης. Το σύστημα PowerPulse καλείται καλύψει την χρονική υστέρηση (lag) του ντίζελ κινητήρα αντλώντας αέρα από το φίλτρο αέρα. Συγκεκριμένα, υπάρχει μικρό κομπρεσεράκι που συμπιέζει αέρα σε ένα μικρό δοχείο χωρητικότητας 2 lt και σε περίπτωση που ο οδηγός πατήσει απότομα το πεντάλ του γκαζιού, τότε μία βαλβίδα ανοίγει και επιτρέπει τον επιπλέον αέρα από το δεξαμενάκι να περάσει στην εισαγωγή και να υπάρξει μεγαλύτερη υπερπλήρωση.

Την τεχνολογία PowerPulse την συναντάμε στο νέο Volvo S90 και συγκεκριμένα στις ντίζελ FWD και AWD εκδόσεις D5 με το αυτόματο κιβώτιο. Βλέπετε, στα μεγάλο σαλόνια και στις ακριβές λιμουζίνες η λεπτομέρεια είναι αυτή που κάνει την διαφορά…

Εδώ να πούμε πως σε συνέχεια της αποκάλυψης του νέου Volvo S90, ανακοινώθηκαν και νέα στοιχεία. Συγκεκριμένα, το μήκος του φλερτάρει με τα 5 μέτρα, 4,95 για την ακρίβεια, που σε συνδυασμό με το πλάτος των 1,89 μέτρων και το ύψος του 1,44 δημιουργούν ένα σύνολο με αρμονικές αναλογίες. Στο τελευταίο συμβάλλει και το μεταξόνιο των 2,94 μέτρων που παράλληλα εξασφαλίζει και τους μεγάλους χώρους στο εσωτερικό, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (500 λίτρα το πορτμπαγκάζ).

Από πλευράς κινητήρων το S90, όταν ξεκινήσει η διάθεσή του την ερχόμενη άνοιξη, θα είναι διαθέσιμο αρχικά με δύο σύνολα πετρελαίου και δύο βενζίνης. Και τα τέσσερα θα είναι τετρακύλινδρα, υπερ- τροφοδοτούμενα, της νέας γενιάς Drive-E της σουηδικής εταιρείας.

Έτσι λοιπόν ο βασικός diesel θα είναι ο D4 των 190 ίππων και των 400 Nm, ενώ ο D5 θα αποδίδει 235 άλογα και 480 Nm. Ο T6 των 320 ίππων και των 400 Nm είναι η αμιγώς βενζινοκίνητη πρόταση και αυτό γιατί το T8 Twin Engine, όπως λέει το όνομά του και όπως συμβαίνει και στο XC90, διαθέτει και ηλεκτροκινητήρα και είναι plug-in υβριδικό με συνδυαστική απόδοση 407 ίππων και 640 Nm. Όλες οι εκδόσεις του S90, πλην της βασικής D4 που είναι προσθιοκίνητη με στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο, είναι αυτόματες με κιβώτιο 8 σχέσεων και τετρακίνητες.

Στην πορεία η γκάμα θα συμπληρωθεί και από την έκδοση στέισον, που σύμφωνα με την ονοματολογία τη σουηδικής εταιρείας θα ονομάζεται V90. Στο μέλλον μάλιστα, όπως ακριβώς συνέβει και με το μικρότερο V60, θα παρουσιαστεί και μια έκδοση Cross Country του, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τονισμένα off road στοιχεία.

Φυσικά και το V90 θα διαθέτει τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας του S90, όπως είναι το City Safety, που πλέον περιλαμβάνει και ανίχνευση μεγάλων ζώων με αυτόματη πέδηση και κυρίως το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης Pilot Assist, η λειτουργία των οποίων περιγράφεται στα βίντεο που ακολουθούν.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close