NEA

To Koenigsegg Regera καλπάζει στην Γενεύη

Koenigsegg_Regera_front

Η σουηδική εταιρία παρουσιάζει την τελική έκδοση παραγωγή του Regera η οποία κοστίζει 1,58 εκ. ευρώ και ένα μεγάλο μέρος της διψήφιας παραγωγής έχει ήδη καπαρωθεί…

Koenigsegg_Regera_sideΠριν από περίπου ένα χρόνο στην ίδια έκθεση είχε παρουσιαστεί στο πρώτο του στάδιο το Regera, το πρώτο υβριδικό της Koenigsegg. Το οποίο πλέον είναι έτοιμο και με 1.500+ άλογα και 2.000 Nm ροπής που αποδίδει το σύστημα πρόωσης, υπόσχεται top επιδόσεις, ανάλογες με των McLaren P1 GTR και LaFerrari FXX K. Με κάπως πιο ήπια εμφάνιση από το σκληροπυρηνικό Agera RS, το Regera συνδυάζει έναν twin-turbo των 5.000 κ.εκ. με 3 ηλεκτροκινητήρες (η μπαταρία είναι στα 800 Volt, ζυγίζει 90 κιλά, 25 λιγότερα από το concept).

2015-RegeraPRP_Οι δυο ηλεκτροκινητήρες είναι τοποθετημένοι σε καθέναν από τους πίσω τροχούς, ενώ ο τρίτος είναι προσαρμοσμένος στο στροφαλοφόρο, «γεμίζοντας» τα όποια κενά ροπής και παίζοντας ρόλο γεννήτρια αλλά και μίζας. Οι Σουηδοί κάνουν λόγο για ένα σύστημα μετάδοσης Direct Drive που εν μέρει καταργεί το παραδοσιακό κιβώτιο και παρόλο που δεν δίνουν περισσότερα στοιχεία, λένε πως υπάρχει ένας υδραυλικός μηχανισμός σύμπλεξης με λιγότερες απώλειες κατά 50%, σε σχέση με τις συμβατικές μεταδόσεις.

Τώρα, πως μεταφράζονται όλα τα παραπάνω για το Regera σε επιδόσεις και νούμερα; Έχουμε και λέμε: 0-100 σε 2,8 δλ., 0-200 σε 6,6 δλ. και 0-300 σε 10,9 δλ. Και όταν υπάρχει μια μεγάλη ευθεία, τότε ένα 0-400 μπορεί να επιτευχθεί σε περίπου 20 δευτερόλεπτα!

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button