BLOGNEAΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το άλλο με τη Μαρία, το ξέρεις; [blog]

Sharapova_Porsche copy

Ανέκδοτο, για να μην γράψω τίποτα χειρότερο, μου θυμίζει η απόφαση της Porsche να διακόψει έτσι άκομψα τη συνεργασία της με τη ρωσίδα τενίστρια Μαρία Σαράποβα.

Βρέθηκε ντοπέ, μάθαμε, η αθλήτρια και η «τίμια» και «καθαρή» από παρεξηγήσεις  γερμανική εταιρεία έσπευσε να διακόψει τη συνεργασία μαζί της. Πρόκειται για την ίδια εταιρεία που έχει προσωρινά παγώσει τις πωλήσεις μοντέλων της με ντίζελ κινητήρα στις ΗΠΑ, λόγω του γνωστού σκανδάλου dieselgate. Πώς το είπαμε αυτό με τον «λίθο» και τον «αναμάρτητο»; Καμία σχέση!

SHARAPOWA-PORSCHE-918-HYBRID-3Το θέμα της αθλήτριας βέβαια σηκώνει κουβέντα. Εδώ και μία δεκαετία, όπως διαβάζουμε, έπαιρνε μια νόμιμη ουσία για λόγους υγείας, ουσία η οποία από τις αρχές του τρέχοντος έτους εντάχθηκε στη λίστα των απαγορευμένων. Σαφώς και έπρεπε να έχει πάψει να την παίρνει, ωστόσο δεν είναι (τουλάχιστον στο μυαλό μου) το ίδιο με κάποιον που εδώ και μια δεκαετία κάνει τις απαραίτητες μαϊμουδιές στα αυτοκίνητά του για να φαίνονται καθαρότερα απ’ ότι πραγματικά είναι.

Θα περίμενα να πράξουν οι Γερμανοί το αντίθετο. Να στηρίξει η Porsche τη Σαράποβα, λέγοντας πως «θα περιμένουμε να διαλευκανθεί το ζήτημα και να υπάρξει μια οριστική απόφαση, πριν ανακοινώσουμε τις όποιες δικές μας αποφάσεις». Αυτό δεν ζήτησαν οι Γερμανοί στη δική τους περίπτωση; Να περιμένουμε να μάθουμε πρώτα ποιος ευθύνεται για τις παρατυπίες στα αυτοκίνητα και να μην γυρίσουμε την πλάτη μας στον Όμιλο. Γιατί εάν έσπευδαν όλοι να καταδικάσουν την Audi, την Porsche, τη Seat, τη Skoda και τη VW στο άκουσμα της είδησης, οι εταιρείες αυτές θα είχαν κλείσει σήμερα.

Και κάτι τελευταίο, έτσι για να μην κοροϊδευόμαστε. Σιγά τη μεγάλη αθλήτρια ρε παιδιά, που γράψατε όλοι για «σοκ» στον παγκόσμιο αθλητισμό. Κορμάρα είναι η κοπέλα, πρώτα απ’ όλα και κατόπιν επιτυχημένη αθλήτρια. Δείτε και τη σχέση της με την Porsche: για κάθε μία φωτογραφία της με αθλητική περιβολή δίπλα σε μοντέλο της γερμανικής εταιρείας, υπάρχουν τουλάχιστον 10 που τονίζουν τα κάλλη της δίχως να φαίνεται η παραμικρή σχέση με τον αθλητισμό. Εάν η Porsche ήθελε να επικοινωνήσει τις κορυφαίες σπορ επιδόσεις των μοντέλων της μέσω μιας τενίστριας, συγνώμη αλλά αυτή θα έπρεπε να είναι κάποια άλλη, με σοκολατί χρώμα δέρματος. Άρα, έτσι όπως το βλέπω εγώ, δεν υπήρχε ιδιαίτερη βιασύνη για τη διακοπή της συνεργασίας.

Νίκος Α. Μαρινόπουλος

Είτε το πιστεύετε, είτε όχι, στον χώρο του αυτοκινήτου υπάρχουν δύο Ν.Μ. Ώρα να σμίξουν δημοσιογραφικά και οι δρόμοι μας, στο καλύτερο site για την τεχνολογία και την αυτοκίνηση!

Σχόλια

  1. «Και κάτι τελευταίο, έτσι για να μην κοροϊδευόμαστε. Σιγά τη μεγάλη
    αθλήτρια ρε παιδιά, που γράψατε όλοι για «σοκ» στον παγκόσμιο αθλητισμό…

    Εάν η Porsche ήθελε να επικοινωνήσει τις κορυφαίες σπορ επιδόσεις των
    μοντέλων της μέσω μιας τενίστριας, συγνώμη αλλά αυτή θα έπρεπε να είναι
    κάποια άλλη, με σοκολατί χρώμα δέρματος.»

    Γνώσεις τένις από τα Lidl;

    «Sharapova became the world No. 1 for the first time on August 22, 2005,
    at the age of 18, and last held the ranking for the fifth time for four
    weeks from June 11, 2012, to July 8, 2012. Her 35 singles titles and five Grand Slam titles…rank third among active players, behind Serena and Venus Williams.»

    Εντάξει, 3η καλύτερη εν ενεργεία παίκτρια τένις στον κόσμο είναι πίσω από τις Williams, σιγά μην είναι μεγάλη αθλήτρια, πόσο καλή μπορεί να είναι…

    Ότι να ναι…

  2. δεν ειναι ακριβως ετσι…..ισχυει απο την πλευρα που το βλεπετε . σαφως η porshe επρπεπ να μην κινηθει ετσι γρηγορα αλλα το τεννις ειναι γενικα αμειλικτο… δλδ τα προστιμα πεφτουν αποτομα και μεγαλα…..η nike επραξε ακριβως το ιδιο….και η tag hauer ….γενικα καποια πραγματα γινονται αντανακλαστικα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button