NEA

Σε πρώτο πλάνο η Mercedes-Benz GLC Coupe

Mercedes-Benz-GLC_Coupe_2017_1600x1200_wallpaper_1a

Μετά την teaser εικόνα η γερμανική εταιρία παρουσιάζει το πιο σπορ μοντέλο στα SUV, όπως η ίδια υποστηρίζει…

Mercedes-Benz-GLC_Coupe_2017_1600x1200_wallpaper_0cΟπτικά η κουπέ εκδοχή της GLC δικαιολογεί σε μεγάλο ποσοστό την παραπάνω άποψη και με κυρίαρχο γνώρισμα το κεκλιμένο πίσω μέρος της οροφής, το αμάξωμα είναι πιο εμφατικό λόγω και των 8 εκ. στο μήκος του. Επίσης, το ύψος έχει μειωθεί κατά 4 εκ., ενώ η μεγαλύτερη κλίση της εμπρός κολώνας δημιουργεί ένα πιο δυναμικό σύνολο που δεν απέχει και πολύ από το πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί στην Σαγκάη.

Η γκάμα θα περιλαμβάνει συνολικά 8 κινητήρες και από το φθινόπωρο θα είναι διαθέσιμοι οι 2-λιτροι 4-κύλινδροι βενζίνης και πετρελαίου, με αυτόν της GLC 250 4Matic να αποδίδει 211 άλογα. Η GLC 220d 4Matic θα έχει τον ντίζελ των 2.143 κ.εκ. με τα 170 άλογα, ενώ η 250d θα έχει 204 άλογα. Προς το τέλος του χρόνου θα ακολουθήσει η AMG GLC 43 με 367 άλογα, ενώ στην πορεία θα προστεθεί και η υβριδική GLC 350e 4Matic Coupe, στην οποία ο κινητήρας βενζίνης των 2.000 κ.εκ. συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων. Έτσι, η συνδυαστική ισχύ φτάνει τους 320 ίππους, υπάρχει καθαρή ηλεκτροκίνηση για περίπου 30 χλμ., ενώ από πλευράς επιδόσεων το 0-100 δεν διαρκεί πάνω από 5,9 δλ.

Το εσωτερικό της GLC Coupe δεν διαφοροποιείται ουσιαστικά από αυτό της GLC, κάτι που ισχύει γενικά για τον εξοπλισμό ασφάλειας, άνεσης και διευκόλυνσης. Ωστόσο, το σπορ DNA είναι πιο έντονο με το σύστημα Drive Select να διαθέτει 5 προγράμματα λειτουργίας, η σπορ ανάρτηση να είναι στάνταρ (προαιρετικά υπάρχει ενεργητική πνευματική διάταξη), το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο άμεσο, ενώ έχει γίνει και προσπάθεια να περιοριστεί το βάρος στα 1.700 κιλά με τη χρήση πιο ελαφρών υλικών (π.χ. στοιχεία από ανθρακόνημα στην πνευματική ανάρτηση, αλουμίνιο για στη στάνταρ και μαγνήσιο για το κέλυφος του κιβωτίου).

Εδώ να πούμε πως η GLC Coupe θα μας απασχολήσει και το φθινόπωρο όπου αναμένεται να δούμε την κορυφαία GLC 63 AMG με τον bi-turbo V8 των 4.000 κ.εκ., ενώ σε όλες τις εκδόσεις -με εξαίρεση την Hybrid και την AMG- το κιβώτιο θα είναι το νέο αυτόματο 9G-Tronic.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button